ده میلیون نفر کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌اند

میزان نوشت: سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت‌: در صورت تامین بدنه کارت ملی هوشمند در کمتر از ۵ ماه فرآیند صدور آن پایان می‌یابد.

سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور دردر مورد آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند گفت: تا پایان هفته گذشته تعداد ۵۱ میلیون و صد و چهل وپنج هزار و هشتصد و چهل کارت ملی صادر شده است.

ابوترابی در مورد تعداد افراد در انتظار صدور کارت ملی هوشمند گفت:در حدود ده میلیون نفر کارت هوشمند خود را دریافت نکرده اند که در صورت تامین بدنه کارت ملی کمتر از ۵ ماه با ظرفیت ماهانه ۲ و نیم میلون کارت  آن ها نیز صادر خواهد شد.

وی در مورد تاریخ پایان فرآیند صدور کارت ملی هوشمند گفت: ما ماهانه توان تولید دو نیم میلون صدور کارت را داریم، اما مساله مهم تامین بدنه است که اگر این مهم محقق شود ثبت احوال می‌تواند در کمتر از ۵ ماه کارت ملی هوشمند افراد باقی مانده را نیز صادر کند.

سخنگوی سازمان ثبت احول در مورد صدور شناشنامه در روزهای انتخابات گفت: به ترتیب شناسنامه‌های صادر شده در روز ۲۷ خرداد ماه ۱۶۸۲ تعویضی و ۲۵۹۹ المثنی بوده است. همچنین در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه تعداد ۴۰۷ تعویضی و تعداد ۸۷۶ المثنی برای هموطنان صادر شده است.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =