حواس فدراسیون فوتبال کجاست؟

هیات فوتبال استان تهران جهت عضویت در هیات رئیسه خود اطلاعیه ای صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روز ششم تیرماه بود که کانال و سایت رسمی هیات فوتبال استان تهران در اطلاعیه ای از این نوشت که با توجه به ابلاغیه سرپرست  دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورخ 1400/04/06 به اطلاع افراد علاقمند می رساند که جهت ثبت نام بابت حضور در هیات رئیسه هیات فوتبال استان تهران در سمت های نماینده روسای هیات های فوتبال شهرستان ها و حوزه های استان تهران و همچنین نماینده مدیران عامل باشگاه های لیگ استان تهران از تاریخ دوشنبه 1400/04/07 لغایت سه شنبه 1400/04/15 از ساعت 11 صبح لغایت 17 بعدازظهر به دفتر هیات فوتبال استان مراجعه کنند.
این اتفاق در حالی افتاده است که طبق قانون نفرات زیر می توانند برای تصدی سمت های یاد شده ثبت نام کنند:
1:نماینده باشگاه ها از بین باشگاه های لیگ برتری،دسته اول،دوم و ...یک نفر

2:نماینده شهرستان ها و حوزه ها یک نفر

3:هیات رییسه یک نفر

4:نایب رییس بانوان(که هم می تواند باشد و هم نباشد)یک نفر

5:نایب رییس آقایان(که هم می تواند باشد و هم نباشد)یک نفر

6:یک نفر  پیشکسوت یا فردی اقتصادی.(در دوره های قبل یحیی آل اسحاقی این سمت را برعهده داشته است.)
توضیح اینکه سمت های یاد شده در دوره های قبل در اختیار حبیب الله شیرازی(رییس)،رضا عابدینی(دبیر و نایب رییس)،خانم هاشمی(نایب رییس بانوان) و کوروش خزایی به عنوان رییس کمیته مالی بوده است که دوران آن به پایان رسیده است.
اما نکته ای که در این زمینه وجود دارد و باعث به وجود آمدن چند شبهه و البته سوال شده این است که شیرازی ابتدا بیاید و از این بگوید که چند نفر از اعضای شهرستان ها  و حوزه ها حکم گرفته اند که حالا قرار است در هیات رییسه حضور داشته باشند؟آیا افرادی که شایعه شده هنوز حکمی برای شان صادر نشده می توانند برای این مهم ثبت نام کنند؟
سوال بعدی این است که مگر اداره جات تربیت بدنی ها روسای جدید خودشان را شناخته اند که امروز یا فردا بتوانند در جلسه مذکور شرکت داشته باشند؟طبق قانوان هیات فوتبال باید نامه ای را به این اداره ها ارسال کند و آنها نماینده خودشان را معرفی کنند اما وقتی خیلی از ادره ها هنوز رییس ندارند چه کسی می خواهد نماینده آنها را معرفی کند؟آقای شیرازی شما این نامه را برای چند نفر فرستاده اید؟
سوم اینکه آقایان مسئول در فدراسیون فوتبال آیا هیچ نامه ای در تاریخ بیست و چهارم اردیبهشت از سازمان بازرسی به فدراسیون نرسیده و همه تخلفات از جمله تخلفات انتخاباتی هیات فوتبال در آن گزارش نشده است؟ 
آقایان مسئول؛هیات رییسه هیات فوتبال هم دارد تشکیل می شود و برای آن فراخوان هم داده اند،آیا برگزاری این جلسات با توجه به خبر ارسال نامه سازمان بازرسی قانونی است یا اینکه قرار است تخلفات در هیات فوتبال همچنان ادامه داشته باشد و دوستان فقط نظاره گر باشند؟
علی کریمی جادوگر فوتبال ایران راست می گفت.اینجا کسی نمی آید تا چیزی را درست کند،اینجا همه به فکر خودشان هستند،به فکر دوستان و آشنایان و ...علی کریمی راست می گفت.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1530173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    ماکه نفهمیدیم چی شد. ولی هرچی هست باید بد باشه