تعامل مثبت دستگاه قضائی با شرکت عمران و خدمات کیش در جهت رضایتمندی کیشوندان

عبدالنبی شرفی در دیدار با روسای دادگستری جزیره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و دیگر شهیدان قوه قضائیه از زحمات ارزشمند و مثبت دستگاه قضا در کیش برای تأمین امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی در این منطقه آزاد تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه عبدالنبی شرفی سرپرست و جمعی از معاونان این شرکت با حضور در ساختمان دادگستری کیش با رئیس دادگستری و دادستان کیش و چند تن از قضات دادگستری این جزیره دیدار کردند.
عبدالنبی شرفی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و دیگر شهیدان قوه قضائیه از زحمات ارزشمند دستگاه قضا در کیش برای تأمین امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی در این منطقه آزاد تقدیر کرد و اظهار داشت: اهتمام جدی دادگستری کیش در رسیدگی سریع و دقیق به پروندها و تکریم مراجعان، سبب حفظ سلامت فضای کسب و کار، فعالیت های اقتصادی  و زندگی در جزیره کیش شده است.
وی با اشاره به طرح در دست اجرای ساماندهی موتورسیکلت های شارژی در شرکت عمران، آب و خدمات ، حمایت و همکاری دادگستری کیش را عامل مهمی در اجرای موفق این طرح عنوان کرد و در خصوص سایر اقدامات این شرکت برای افزایش امنیت اجتماعی کیش گفت:  بهسازی برخی اماکن عمومی و کوچه ها و معابر مناطق مسکونی در نقاط مختلف شهر با هدف ایمن سازی فضا برای تردد و استفاده مردم و کاهش تخلفات از جمله سرقت های خرد و یا حضور افراد معتاد از جمله برنامه های شرکت عمران، آب و خدمات است که با جدیدت پیگیری می شود تا ضریب امنیت اجتماعی کیش افزایش یابد.
یاسین مطهری زاده رئیس دادگستری کیش، با اشاره به جایگاه مهم جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری کشور و اهمیت حفظ امنیت در این جزیره گفت: تعامل دو سویه شرکت عمران، آب و خدمات با دستگاه قضا در کیش منشاء خیر و برکت برای ساکنان کیش بوده و فعالیت های این شرکت در زمینه پیشگیری از بروز جرم و ایمن سازی فضای شهری سبب کاهش پرونده تخلفات و افزایش امنیت اجتماعی کیش خواهد شد.
وی همچنین خواستار تسریع در روند ساخت و ساز ساختمان جدید دادگستری کیش شد و اظهار داشت : مدتی کار به کندی پیش می رفت که خوشبختانه با پیگیری های جدی مدیریت شرکت مجموعه با سرعت خوبی در حال ساخت است و انتظار می رود تا زمستان امسال به بهره برداری برسد.
محمد عباسی دادستان عمومی کیش نیز با اشاره به تلاش های مستمر شرکت عمران، آب و خدمات در جهت توسعه و عمران شهری کیش گفت: آشنایی کامل مدیریت شرکت به مشکلات حوزه شهری و درخواست های ساکنان جزیره به دلیل پیشنیه طولانی فعالیت در جزیره کیش و ارتباطات قوی مردمی ، عامل مهمی در توسعه شهری و اجرای سریع طرح های عمرانی است.
وی تأکید کرد: بهینه سازی و ایمن سازی برخی اماکن شهری و تأمین روشنایی برخی نقاط در پارک ها و معابر، ایمنی جزیره کیش را افزایش داده و در تثبیت جایگاه این جزیره به عنوان مقصدی امن برای خانواده ها و گردشگران موثر است .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1530439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =