ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

بعد از توقف هفته گذشته سپاهان، پرسپولیس همچنان به دنبال حفظ فاصله خود در صدر است و باید دید قلعه‌نویی این فرصت را به آنها خواهد داد یا خیر.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها که در بازی رفت با یک برد پر گل از جدال با گل‌گهر سیرجان خارج شده‌اند، با این حال به خوبی از سختی این جدال در دور برگشت و در تقابل با امیر قلعه‌نویی آگاه هستند.

مهمترین نگرانی برای یحیی گل‌محمدی تداوم مصدومیت سه بازیکن تیمش است و کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و وحید امیری شرایط صد درصد همراهی تیم در این بازی را نیز کسب نکرده‌اند.

در دروازه پرسپولیس اما رقابت جذابی بین حامد لک و همتای او در سمت مقابل خواهد بود. دروازه‌بان پرسپولیس امیدوار است در این بازی موفق شود مقابل خط حمله پر ستاره گل گهر (گادوین منشا، مرتضی تبریزی، یونس شاکری و ...) شب موفقی را به پایان برساند.

در خط دفاعی پرسپولیسی‌ها بدون تغییر و با همان ترکیب آشنای سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب دفاعی و سعید آقایی و مهدی شیری در سمت چپ و راست برابر حریف حاضر خواهند شد. دو مدافع کناری پرسپولیس روز پرفروغی را در بازی رفت پشت سر گذاشته‌اند و امیدوار به تکرار آن در جدال امشب خواهند بود.

بعد از نیمکت نشینی در بازی قبلی، نوراللهی بار دیگر به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا در کنار میلاد سرلک زوج خط میانی این تیم علیه خط هافبک حریف خواهند بود. احسان پهلوان و مهدی ترابی نیز در دو سمت تهاجمی سرخ‌ها وظیفه ایجاد موقعیت و بازیسازی را برعهده دارند.

در خط حمله امید عالیشاه که در این هفته‌ها در نقش گلساز تیمش ظاهر شده بار دیگر به میدان خواهد رفت و در کنار خود عیسی آل کثیر را می‌بیند و باید دید قادر خواهند بود از سد دفاعی حریف برای دستیابی به هدف گل عبور خواهند کرد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1530646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =