دیدار رئیسی با ۶ رقیبش نمایش بود یا رفاقت بعد از انتخابات؟/پاسخ کاربران خبرآنلاین

کاربران خبرآنلاین نظرات جالبی دربار دیدار ابراهیم رئیسی با ۶ رقیب انتخاباتی خود مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب چند روز پیش میزبان ۶ کاندیدای دیگر انتخابات ۱۴۰۰ بود. او در این دیدار از پایان رقابت ها و آغاز رفاقت ها سخن گفت.

خبرگزاری خبرآنلاین با انتشار عکسی از این دیدار از کاربران محترم خود پرسیده بود:« نظر شما درباره این نشست و دورهمی رئیس جمهور منتخب و رقبایش چیست؟»

یک روز رقابت یک روز همیاری

برخی از کابران خبرآنلاین با استقبال از این دیدار، از همراهی و همکاری جناح های سیاسی برای پیشرفت کشور سخن گفتند. مثلا، حسنعلی نوشت:« خیلی مبارکه امیدوارم همه افراد و جناح ها برای نجات کشور دست از رقابت های مخرب بردارند و به رفاقت های سازنده روی بیارن البته امیدوارم بعد از شروه بکار دولت هم اینا با هم باشند نه چشم دیدن همو نداشته باشند.» 

علی هم نوشت:« وفاق ملی و وحدت لازمه این روزهای کشور است.» حکیم نیز نوشت:« با تک روی و یک فکر کشور به جای اصلی خودش برنمیگرده هفت برنامه هست که بتید بهترینها از آنها انتخاب و اجرا بشن که شاهد رونق اقتصادی و گشایش سیاسی و دیپلماتیک باشیم.» 

محمد برای خبرآنلاین نوشت:« ایشالا که برای مردم مفید واقع بشه.» شهروند نیز در پاسخ به محمد نوشت:« خیلی هم خوبه. یک روز رقابت امروز هم، همیاری و هم‌افزایی. اصلا باید همینطور باشه.»

کاربر دیگری هم به نام محمد نوشت:« رقابت و رفاقت دو روی سکه زندگی اجتماعی است .ما ایرانیان در زندگی اجتماعی بیشتر رفیق هستیم تا رقیب . رفیق با حفظ فاصله اجتماعی . برای ساختن ایرانی آباد و قدرتمند .» 

فردی هم که نامش را منتشر نکرده است، نوشت:« هرکدام از این آقایان طرح هایی برای حل مشکلات عمیق کشور را داشتند. همانطور که خودشان کنار هم نشسته اند، بهتر است که طرحهایشان را کنار هم بگذارند تا شاید مسائل مردم حل شود.» 

دیگری هم نوشت:« فردا شریعتمداری تیتری در رسای آقای رئیسی میزنه اما خب از اینها که بگذریم اگر نیت برای استفاده از نقطه نظرات جهت ارتقای سطح زندگی و وضع اقتصادی کشور باشه تاییدش می کنم هدف سربلندی ایرانه هر کس که برای این آب و خاک بجنگه و تلاش کنه برای مردم مهمه فرقی نمی کنه از چه حزب و جناحی باشه مهم انسان بودن و کارامد بودن و اهلیت داشتنه.»

پرستو نیز نوشت:« خدا کنه به درد مردم بخورن برای منافع خودشون دورهم جمع نشن. فردی هم نوشت:« کشور نیاز به همدلی همه دارد. کار بسیار عالی و خوبی است.» 

 دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس را

در این میان نیز برخی از کابران خبرآنلاین با ۶ کاندیدای انتخابات شوخی کرده و یا با اشاره به مناظرات انتخابات از آنان انتقاد کردند. به طور مثال، کاربری به نام سلام نوشت:« واقعا اون مناظرات سر کار گذاشتن مردم بوده پس.» 

ابوالفضل نوشت:« یعنی اینکه ما رو مسخره کرده بودن رقیب نبودن.» فردی به نام ح ر هم نوشت:« به نظر من همش یه نوع شو آفه که بگن ما میخوایم از نظرات و طرح های رقیب هامون هم استفاده کنیم.»

امیر از کرج نوشت:« یکی رقیبش بود بقیه پوششی بودن.» دیگری هم نوشت:« دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس را» 

مقدم هم نوشت:«  اگر این تصویر را با تصویر مناظره ها کنار هم بگذارید جنگ زرگری تداعی میشود و مفهوم میابد.» محمد هم نوشت:« همش جنگ زرگری بود.» دیگری هم نوشت:« خب در این دور همی از هم دلجویی می کنن بعدش باهم میخندن و میگن خوب بود خاطرات خوبی شد برامون.» 

علی نوشت:« مناظرات که نمایشی بود این جلسه نمایشی تر هم روش. از این ۷ نفر ۵تاشون که همفکر و مطیع همدیگن. جلسه گذاشتن که چی از توش دربیاد. آقای رئیسی اگر فکر میکنه با این کارا روح وحدت و همدلی به ملت تزریق میشه سخت در اشتباهه.» 

فردی هم نوشت:« این استاد جلیلی گرمش نمیشه تو این هوای گرم کاپشن میپوشه.»

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1531167

برچسب‌ها