تنبیه شدن بایدن توسط همسرش دستمایه شوخی شد

ایسنا نوشت:جیل بایدن برای تنبیه همسرش در زمان‌هایی که با موضوعی موافق نیست او را به اتاق خواب لینکلن می‌فرستد تا تنهایی شبش را سپری کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در جریان استقبال از بازیکنان تیم بیس بال "لس آنجلس داجرز" در کاخ سفید از نحوه مجازاتی که همسرش برایش در نظر گرفته، سخن گفت و آن را دستمایه شوخی کرد.

بایدن به صحبت‌های کامالا هریس، معاونش اشاره کرد که گفته بود شب پیش از بازی‌های جام جهانی قهرمانی بیس بال، همسرش در حالیکه لباسی متفاوت از تیم مورد علاقه هریس به تن داشت، به خانه وارد شد.

بایدن سپس گفت که با همین مشکل از جانب همسرش روبروست و ادامه داد: وقتی با جیل موافق نیستم، او من را به اتاق خواب لینکلن می‌فرستند تا شب را تنهایی بگذرانم. همسرم اهل فیلادلفیا است؛ از آن دخترهایی که عاشق اسب هستند. وقتی من با او موافق نیستم، باید در اتاق خواب لینکلن باشم.

بایدن یکبار دیگر در روز جمعه و در مراسمی در انجمن ملی آموزش که همسرش نیز عضو آن است، این سازمان را یک نهاد "ضروری" دانست و گفت: خوب باید بگویم اگر از این انجمن حمایت نکنم، باید تنها در اتاق خواب لینکلن بخوابم!

این گفته‌ها از سوی بایدن دستمایه شوخی کاربران در فضای مجازی شد و یکی از آنها در توئیتر نوشت: شرط می‌بندم بایدن هر شب در اتاق خواب لینکلن می‌خوابد!

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1532017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =