استقلال و معضل حضور مدیران ناکارآمد!

تیم استقلال این روزها شرایط سختی را پشت سر می‌گذراند و اوضاع این تیم به شدت بحرانی است.

سپهر ستاری: پنجم شهریور 1399 بود که استقلال در یک دیدار جذاب و دراماتیک در مرحله نیمه نهایی جام حذفی موفق به شکست پرسپولیس شد و پا به فینال رقابت‌ها گذاشت تا هواداران این تیم پس از یک فصل عجیب و پرحادثه امیدوار به کسب یک جام شوند. از آن روز خاطره‌انگیر تا امروز اما یک آب خوش از گلوی هواداران استقلال پایین نرفته است. آبی‌های پایتخت در یک سال اخیر انواع و اقسام اتفاقات ناامیدکننده را تجربه کرده‌اند و حالا کار به جایی رسیده هیچ‌کس امیدی به بهبود وضعیت این تیم قدیمی و پرطرفدار پایتخت ندارد.

استقلال که این روزها بحرانی‌ترین روزهای تاریخش را می‌گذارند به هر کسی که فکرش را کنید بدهکار است و برای تسویه بدهی‌های بی‌شمارخود هم آه در بساط ندارد.اوضاع در استقلال به قدری بحرانی شده که دیگر حتی هزینه کردن مجیدی از حساب شخصی‌اش هم کسی را متعجب نمی‌کند و مدیران باشگاه به جای این‌که به خودشان بیایند، خبر پاداش‌های مجیدی را با افتخار در کانال رسمی منتشر می‌کنند.وضعیت فعلی آبی‌ها حتی هروویه میلیچ را هم عصبانی کرده و او پس از انتظار طولانی‌مدت برای دریافت پول حالا تصمیم به فسخ یک طرفه قراردادش گرفته و گفته می‌شود پس از بازی با تراکتور برای همیشه ایران را ترک خواهد کرد.اتفاقی که سال گذشته برای آندرا استراماچونی رخ داد و احتمالا به زودی برای شیخ دیاباته هم تکرار شود.امروز اگر هرمربی دیگری به جز مجیدی روی نیمکت استقلال نشسته بود نمی‌توانست هم‌چنان تیم را سرپا نگه دارد و بازیکنان شاکی را به حضور در تمرینات ترغیب کند.

استقلال و معضل حضور مدیران ناکارآمد!

مشکلات استقلال اما محدود به یک مدیر و یک عضو هیئت مدیره نمی‌شود. این تیم در سال‌های اخیر همواره گرفتار مدیران ناکارآمدی بوده که هرگز دلشان برای این و هوادارانش نمی‌سوخته و به دنبال منافع شخصی خودشان بوده‎‌اند. مدیرانی که در شرایط عادی هرگز خواب حضور در این باشگاه را نمی‌دیدند ولی به لطف تصمیم‌گیران اصلی ورزش کشور پا به ساختمان باششگاه استقلال گذاشتند و شرایط فعلی استقلال ثمره حضورشان است. حالا و به لطف همین مدیران ناکارآمد اوضاع در تیم آبی‌پوش پایتخت به قدری بحرانی شده که حتی تغییر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هم دردی را دوا نمی‌کند و مشکلات استقلال فراتر از افراد است.

بدون تردید در چنین شرایطی انگشت اتهام به سمت وزارت ورزش است که در این سال‌ها با انتخاب‌های غلط کار استقلال را به اینجا کشانده است. وضعیتی که تا حدودی در پرسپولیس هم وجود دارد و شاید اگر قهرمانی‌های پیاپی نبود این تیم هم به وضعیت استقلال دچار می‌شد. محصول دوران چهارساله وزارت ورزش مسعود سلطانی‌فر برای هواداران استقلال بحرانی است که شاید تا چند سال نتوانند از آن خارج شوند.

استقلال و معضل حضور مدیران ناکارآمد!

بیشتر بخوانید:

مربی استقلال در تاریکی/عکس

علیرضا بیرانوند در پاریس/عکس

واکنش فغانی به خبر قضاوتش در دیدار پرسپولیس - استقلال

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1532438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    15 13
    والله نتیجه گیری پرسپولیس تنها به دلیل وجود مربیان خوب و بازیکنانی است که سالهاست با هم بازی می کنند و وجود فردی مانند کریم باقری است. وگرنه در ناکارآمدی مدیران پرسپولیس شکی نیست.
  • علی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    32 27
    چرا وقتی گلمحمدی بعد دربی به رسول پناه اعتراض کرد ظرف 48 ساعت برکنار شد ولی وقتی ممدی بعد اینمهمه فضاحت و فاجعه مجیدی بهش اعتراض کرد از طرف وزارت خونه تهدید شد؟ تازه همون رسول پناه سقف آرزوی مدیرعامل ما تو دوران سیاه سلطانیفره. کدوم مدیرعاملی اینهمه بازیکن تو نقل و انتقالات بین فصل خرید که رسول پناه برای پیروزی خرید؟ ولی وزیر گل نمیزنه
  • آرش IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    10 18
    یه مطلب سفارشی برای حمایت از مجیدی... آخه مگه بازیکن گرسنه مونده که مجیدی بهشون پاداش می ده. اونم با 10 امتیاز اختلاف با صدر جدول. بازیکنان حداقل 35 درصد قراردادشون رو گرفتن که خودش پول قابل توجهی می شه. اون وقت مجیدی برای عوامفریبی مثلا از جیب خودش پاداش می ده. نباید این رسم غلط باب بشه که بازیکن برای هر بازی پاداش بخواد.
  • علی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    20 1
    راس فوتبال مدیر غیرفوتبالی وکارنابلده این که استقلاله
  • گرفتار DE ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    8 4
    اونی که اون بالا نشسته کارش رو خوب انجام داده