شهردار ساری: گره‌های ترافیکی مرکز مازندران رفع می‌شود

شهردار ساری با اشاره به تداوم همکاری شهرداری مرکز استان و پلیس راهور، گفت: گره‌های ترافیکی مرکز مازندران رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از مازندران، جواد طالبی شهردار در دیدار با سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور استان و سرهنگ امیری رئیس پلیس راهور شهرستان ساری، رفع گره‌های ترافیکی و سهولت تردد شهروندان را از دغدغه‌های مجموعه شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت: مدیریت شهری آماده هرگونه همکاری با پلیس راهور در جهت رفع معضلات ترافیکی است.

وی افزود: در یک ماه گذشته ۵ اصلاح هندسی در چهار راه ابن شهرآشوب، چهارراه آزادی، تقاطع ۱۵ خرداد و پیام نور، تقاطع پل گردن و شهدای محراب و ورودی بیمارستان زارع انجام شده و برای انجام پروژه‌های بزرگ‌تر و بهتر نیز برنامه ریزی کرده ایم.

شهردار ساری تاکید کرد: تعریف پروژه‌های جدید با هدف ارتقاء سطح ایمنی تردد شهروندان و خودروها در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ بیگلری، رئیس پلیس راهور استان نیز با قدردانی از جواد طالبی شهردار ساری جهت اجرای پروژه‌های اصلاح هندسی در سطح شهر، اظهار داشت: برای انجام این پروژه‌ها پلیس راهور سه سال با شهرداری ساری مکاتبه کرد و بالاخره با حضور شهردار جدید بر مسند شهرداری ساری این پروژه‌های ترافیکی عملیاتی شد.

 وی افزود: نقش شهرداری ساری در ایجاد سرعت‌کاه‌ها و کاهش تصادفات موثر بوده و امیدواریم پلیس راهور با همکاری مجموعه شهرداری اقدامات مطلوبی را در این راستا برای شهروندان رقم بزند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1532473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =