پاداش‌های استقلالی‌ها از کجا می‌آید؟ 

مثل اینکه سریال اختلافات سرمربی و مدیران استقلال تمامی ندارد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فصل گذشته و در زمان حضور سعادتمند در استقلال نیز آتش اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی آنقدر شعله‌ور بود که بر نتایج آبی‌ها هم تاثیر گذاشت و در نهایت بعد از پایان آن فصل هم مدیرعامل و هم سرمربی از استقلال رفتند. 

امسال اما با بازگشت مجیدی و مشکلات مالی و حاشیه‌ای عدیده‌ای که برای آبی‌های تهران پیش آمده باز هم جنگ و جدل عجیب بین کادر فنی و مدیریتی این باشگاه مشاهده می شود. بعد از مصاحبه‌هایی که مجیدی و مددی علیه هم کردند، سرمربی محبوب آبی‌ها تلاش کرد با حمایت از بازیکنانش تیمش را یکدست نگه دارد و در شرایطی که مددی می‌گفت باشگاه حتی برای آزمایش MRI میلیچ هم پول ندارد، با دادن پاداش روحیه آبی‌پوشان را بالا نگهدارد. 

پاداش اول که بعد از برد مقابل پدیده به استقلالی‌ها داده شد طبق منابع موثق ۱۰ میلیون برای هر نفر بود و بعدها معلوم شد که علی نامداری عضو متمول هیات مدیره باشگاه آن را پرداخت کرده است و خبرش هم در رسانه های معتبر منتشر شد.
در حالی که بعضی‌ها تصور می‌کردند فرهاد مجیدی این پاداش‌ها را از جیب داده مشخص شد(فرهاد مجیدی برای پرداخت پاداش‌ها، خانه فروخت!) که پاداش بعدی که بخاطر برد مقابل گل‌گهر به بازیکنان استقلال داده شد و همچنین مبلغ جدیدی که به تازگی به جیب آبی‌ها رفته کار یکی از دستیاران مجیدی است که از قضا او هم تمکن مالی خوبی دارد. 

استقلال امروز با تراکتور بازی دارد و در کمتر از ۱۰ روز دیگر باید در یک دربی حیثیتی به میدان برود.این در حالی است که کادر فنی این تیم خوب می‌دانند که یک شکست احتمالی دیگر در دربی کارشان را برای موفقیت در ادامه راه سخت می‌کند و بیش از پیش تحت فشار هواداران ناراضی قرار خواهند گرفت. 
شاید یک مدیریت بهتر در استقلال باعث می‌شد هوادار این تیم در برنامه فوتبال برتر شاهد دعوا و کنایه‌های صالح مصطفوی و احمد مددی به عنوان مربی و مدیرعامل باشگاه به هم نباشند و همه چیز در خانواده استقلال رفع شود اما در این روزهای پایانی فصل کادر فنی استقلال ترجیح داده جنگش را با مدیریت علنی کند و در عوض خودش به بازیکنان پاداش دهد تا بهترین نتایج را در کنار هم بگیرند.اتفاقی که شاید چاره ای را هم پیش روی کادر فنی برای بالا بردن روحیه تیم باقی نگذاشته است.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1532633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =