پیروزی گل‌گهر و توقف سپاهان در بازی جنجالی

در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال شاگردان منصوریان مقابل گل گهرسیرجان شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته بیست و ششم لیگ برتر علاوه بر استقلال تیم های ماشین سازی، گل گهر سیرجان و شهر خودرو نیز مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.


پدیده یک - نفت مسجد سلیمان صفر

تیم‌های فوتبال پدیده و نفت مسجد سلیمان از سری رقابت‌های هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این مسابقه به میزبانی مشهدی‌ها، شاگردان سیدمهدی رحمتی توانستند با یک گل حریف خود را پشت سر بگذارند و به سومین برد متوالی خود دست یابند. شاگردان محمود فکری نیز که در سه هفته اخیر از بازی‌های لیگ برتر تنها به یک امتیاز دست پیدا کرده بودند در این بازی نیز شکست خوردند تا دست خالی مشهد را ترک کنند. تک گل این مسابقه از سوی حسین مهربان به ثمر رسید. این بازیکن توانست در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف توپ را به گوشه دروازه بفرستد و شاگردان مهدی رحمتی را به پیروزی برساند. تیم فوتبال پدیده با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و موقعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید. تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیز با قبول این شکست کماکان ۲۸ امتیازی باقی ماند تا کار دشوارتری را در هفته‌های پایانی بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران تجربه کند.

 ماشین سازی 3- مس رفسنجان صفر
دو تیم فوتبال ماشین‌سازی و مس رفسنجان از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با ۳ گل به سود ماشین‌سازی پایان یافت تا این تیم پس از مدت‌ها بتواند برنده از زمین خارج شود. محمدامین اسدی در دقیقه ۱۱، اتابک زارعی در دقیقه ۴۰ و حسن قاسمی در دقیقه ۴+۹۰ توانستند برای میزبان گلزنی کنند. ماشین‌سازی با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و در رده آخر باقی ماند. مس رفسنجان نیز با ۳۱ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

گل گهر سیرجان 2- آلومینیوم یک

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک از هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۲۰:۲۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود گل گهر به پایان رسید. در نیمه اول یونس شاکری توانست در دقیقه ۲۹ با ضربه سر دروازه آلومینیوم را باز کند اما در نیمه دوم حامد پاکدل در دقیقه ۶۰ توانست از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه شاگردان امیر قلعه نویی در گل گهر جلو آمدند و مهم ترین موقعیت آن ها ضربه رضا شاکری بود که به تیر دروازه برخورد. در ادامه تلاش های گل گهری ها نتیجه بخش بود و گادوین منشا در دقیقه ۴+۹۰ از روی نقطه پنالتی دروازه آلومینیوم را باز کرد تا اولین شکست منصوریان روی نیمکت آلومینیوم رقم بخورد. با این نتیجه گل گهر با ۳۸ و آلومینیوم با ۳۷ امتیاز به طور موقت در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

پیکان یک -سپاهان یک

دیدار دو تیم پیکان و سپاهان که قرار بود از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود به دلیل قطعی برق ورزشگاه با دقایقی تاخیر آغاز شد و در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. با وجود حملات سپاهان از ابتدای بازی اما در دقیقه ۲۷ نفوذ پیکانی‌ها و پاس رو به بیرونی که در محوطه جریمه به علیرضا کوشکی رسید، با ضربه این بازیکن وارد دروازه سپاهان شد تا پیکانی‌ها با یک گل از حریف پیش بیفتند. در ادامه سپاهانی‌ها برای جبران گل خورده روی دروازه حریف فشار آوردند تا دقیقه ۳۸ ضربه ایستگاهی احسان حاجی صفی که به قصد سانتر روی دروازه فرستاده شد، مستقیم وارد دروازه پیکان شد و بازی به تساوی کشیده شد. بازیکنان پیکان که در این صحنه از محوطه جریمه خارج شده بودند و قصد آفسایدگیری داشتند پس از دریافت گل به دلیل اعلام نکردن آفساید به شدت به داور معترض شدند اما در نهایت داور پس از مشورت با کمک‌های خود تصمیم گرفت گل را صحیح اعلام کند. این اعتراضات باعث شد دقایقی بازی متوقف شود و به همین دلیل داور برای نیمه اول ۶ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. بازیکنان دو تیم پس از پایان نیمه اول به دلیل قطعی برق رختکن‌ها به رختکن نرفتند و مجبور شدند در وقت بین دو نیمه روی نیمکت خود به استراحت بپردازند. در نیمه دوم این دیدار دو تیم روی دروازه یکدیگر موقعیت‌های خطرناکی خلق کردند اما ناموفق بودند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. در دقیقه ۹۲ بازی سپاهان به گل رسید اما داور با اعلام آفساید، این گل را نپذیرفت. پیکانی‌ها با این تساوی ۳۵ امتیازی شدند و موقتا جایگاه خود را در رده هشتم حفظ کردند و در مقابل سپاهانی‌ها ۵۳ امتیازی شدند و در رده دوم باقی ماندند.

نتایج هفته بیست و ششم لیگ برتر

ذوب آهن یک - سایپا یک

ماشین سازی 3 - مس رفسنجان صفر

استقلال 2 - تراکتور یک

پیکان یک - سپاهان یک

گل گهر سیرجان 2 - آلومینیوم اراک یک

شهر خودرو یک - نفت مسجد سلیمان صفر

بیشتر بخوانید: کمالوند: می خواهم از بازی بعدی ۸ تعویض کنم

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1532741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =