تساوی پرسپولیس و فولاد در بی‌هیجان‌ترین بازی هفته!

تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی خارج از خانه مقابل فولاد امتیازات خود را به 55 رساند و در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران، فولاد خوزستان از ساعت ۲۱:۱۰ میزبان پرسپولیس بود که این مسابقه کسل کننده و بی هیجان با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا شاگردان گل محمدی به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه بدهند

بازی با فشار اولیه فولاد و کسب سه کرنر متوالی شروع شد اما رفته رفته پرسپولیس به خود آمد و بازی حالت متعادل‌تری به خود گرفت ولی دو تیم در خلق موقعیت ناکام بودند. در دقیقه ۲۶ شوت فنی و ناگهانی امید عالیشاه از فاصله حدودا ۲۰ متری با اختلاف بسیار اندک بیرون رفت. ۱۰ دقیقه بعد، اعتراض کنعانی‌زادگان به تصمیم داور و شروع سریع بازی توسط فولادی‌ها، باعث ضد حمله خوردن پرسپولیس شد ولی سیدجلال حسینی به موقع جلوی حرکت پریرا را گرفت و توپ را دور کرد. این دیدار در نیمه اول به علت فشار بالای بازی هیچ موقعیت خطرناکی نداشت و بازی کاملا در میانه میدان در جریان بود. در نیمه دوم هم شرایط به مانند نیمه اول بود و نه خبری از موقعیت گل بود و نه بازی جذاب. بازیکنان پرسپولیس تلاش هایی برای زدن گل انجام دادند اما بی دقتی در پاس ها و بی برنامگی آن ها سبب شد که آن ها از زدن گل باز بمانند و از تساوی سپاهان و پیکان برای بیشتر کردن فاصله خود با تیم دوم استفاده نکند.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، سینا شاه‌عباسی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک (کارت زرد)، احمد عبدالله‌زاده، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی،  محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو.

صنعت نفت یک - نساجی یک
تیم‌های فوتبال صنعت نفت و نساجی در دیداری از هفته بیست‌ و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۱ به مصاف هم رفتند. این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل صنعت نفت را محمود مطلق‌زاده در دقیقه ۴۲ با شوتی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند. در وقت‌های تلف شده نیمه اول هم حامد شیری با یک شوت زیبا از روی ضربه آزاد، بازی را به تساوی کشاند. بعد از به ثمر رسیدن این گل داور سوت پایان نیمه اول را زد و بعد از این سوت اعضای تیم صنعت نفت به تصمیم داور اعتراض کردند. آن‌ها اعتقاد داشتند داور زمان زیادی برای وقت‌خهای تلف شده در نظر گرفته است. صنعت نفت با این نتیجه ۳۳ امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند. نساجی هم با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

نتایج هفته بیست و ششم لیگ برتر

ذوب آهن یک - سایپا یک

ماشین سازی 3 - مس رفسنجان صفر

استقلال 2 - تراکتور یک

پیکان یک - سپاهان یک

گل گهر سیرجان 2 - آلومینیوم اراک یک

شهر خودرو یک - نفت مسجد سلیمان صفر

بیشتر بخوانید: قایدی ستاره بود، استقلال برد

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1532777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =