فراز با سایپا در انتظار مجیدی و استقلال

نیمکت های لیگ بیستم را باید پر استقلالی ترین نیمکت لیگ برتری دانست که در این لیگ بارها پنچه در پنجه هم افکندند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تعداد زیادی از مربیان استقلالی و با سابقه حضور این تیم به عنوان بازیکن و مربی در بیستمین دوره از رقابتهای لیگ برتر روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری نشستند و فرهاد مجیدی در نقش سرمربی استقلال بارها در مقابل همبازیان، مربیان و دستیاران سابق خود قرار گرفت که این هم از جمله جذابیت‌های این دوره از مسابقات بود.

در حالی که به روزهای پایانی لیگ نزدیک می‌شویم، اوج تقابل‌های مجیدی را با استقلالی‌های سابق شاهد بودیم و او به ترتیب مقابل سیدمهدی رحمتی، امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان به میدان رفت تا پس از آن نخستین تقابل خودش با یکی از اولین مربیانش به نام فیروز کریمی را تجربه کند؛ و به واسطه سابقه حضور فیروز کریمی به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال، این دیدار را هم می‌شد تقابل مربیان استقلالی دانست.

قطعاً یکی از جذابیت‌های بزرگ دیدار استقلال و سایپا، تقابل فرهاد مجیدی و فراز کمالوند است. کمالوندی که بعد از جدایی از شاهین بوشهر به عنوان مدیر فنی به استقلال پیوست و در کنار فرهاد مجیدی فعالیت کرد، اما بعد از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا جانشین ابراهیم صادقی روی نیمکت تیم فوتبال سایپا شد.

فرهاد که به تازگی توانسته با پیروزی برابر تیم فیروز کریمی فاصله‌اش را با صدر جدول بکاهد، به تیمِ فراز رسید و این دیدار در حالی باید انجام شود که شاگردان فرهاد برای نزدیک تر شدن به صدر جدول تلاش می‌کنند و شاگردان فراز برای فرار از خطر سقوط به میدان می‌روند.

این دیدار ساعت ۱۹:۵۰ روز شنبه ۱۹ تیر به میزبانی نارنجی پوشان در تهران برگزار می‌شود.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1532947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =