سازمان امور مالیاتی رکن مهم تأمین مالی کشور است

استاندار قزوین گفت: سازمان امور مالیاتی یکی از مهمترین دستگاه‌های کشور است و رکن مهم تامین مالی کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از  قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در دیدار با مدیرکل، معاونان اداره کل امور مالیاتی استان به مناسبت روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی یکی از مهمترین دستگاههای کشور است و رکن مهم تامین مالی کشور محسوب می شود.

جمالی پور افزود: موفقیت هر مجموعه ای در گرو جلب اعتماد ذینفعان است و اداره های امور مالیاتی باید تعامل مطلوبی با مالیات دهندگان داشته باشند.

او گفت: با تدابیری که توسط مدیران و کارکنان امور مالیاتی استان و حمایت های مدیریتی استان اتخاذ شده است، خوشبختانه در آخرین ارزیابی های صورت گرفته، اداره کل امور مالیاتی استان قزوین رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

جمالی پور بیان کرد: ریشه و اساس نظام مالیاتی،تولید است و اگر تولید دچار آسیب شود در بلند مدت با خسارت های جدی مواجه می شویم.

او گفت: امروز بقا و حیات و امنیت ما در گرو قدرت گرفتن بخش تولید است و درنظام مالیاتی در کنار اخذ مالیات ،صیانت از بخش تولید باید در اولویت قرار گیرد زیرا ریشه کار دستگاه امور مالیاتی کشور را تولید تشکیل می دهد.

استاندارقزوین افزود: نباید اجازه داد تا با سیاست های غلط واحدهای تولیدی دچار ضرر و زیان شده و سرمایه های بسیاری در کشور به هدر رود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1532963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =