ادامه پیام‌های تبریک به رئیسی از پادشاه مالزی تا سیرالئون و نامیبیا

فارس نوشت: پادشاه مالزی با ارسال پیامی پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و نسبت به تقویت روابط نزدیک و برادرانه ایران و مالزی در دولت سیزدهم ابراز امیدواری کرد.

 سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور از پیام تبریک پادشاه مالزی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب خبر داد.

براساس این گزارش، «سلطان عبدالله رعایه الدین المصطفی بالله شاه» پادشاه مالزی، با ارسال پیامی خطاب به آیت‌الله رئیسی، انتخاب وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفته است.

پادشاه مالزی در این پیام ابراز امیدواری کرده است که روابط نزدیک و برادرانه بین مالزی و جمهوری اسلامی ایران در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی بیش از پیش تقویت شود.
در این پیام آمده است: مطمئن هستم که مالزی و جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های خود را برای تحکیم مناسبات در سطوح عالی‌تر ادامه خواهند داد.

گفتنی است «محی الدین یاسین» نخست‌وزیر مالزی نیز پیش از این با ارسال پیامی خطاب به رئیس جمهور منتخب، از سوی خود، مردم و دولت مالزی، پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته بود.


پیام تبریک روسای جمهور سیرالئون و نامیبیا به آیت‌الله رئیسی

براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در سیرالئون، «جولیوس مادابیو» رئیس جمهور سیرالئون با ارسال پیامی خطاب به آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

رئیس جمهور سیرالئون در این پیام  با اشاره به شایستگی‌های آیت‌الله رئیسی در سمت قبلی به عنوان رئیس قوه قضاییه عنوان کرده است: جنابعالی نقش مهم و سهم بسزایی در جامعه ایران به عنوان یک مقام عالی در کارنامه خود به جا گذاشتید که فراموش نشدنی است.
«جولیوس مادابیو» با دوستانه و صمیمانه خواندن روابط بین سیرالئون و جمهوری اسلامی ایران ظرف سال‌های گذشته، تأکید کرده است: مطمئنم که در سالیان پیش رو، روابط خوب موجود بین دو کشور بیشتر تقویت می‌شود.
رئیس جمهور سیرالئون همچنین ابراز امیدواری کرده است که روابط کنونی بین طرفین در سایه همکاری نزدیک و در جهت تامین منافع مشترک دو کشور و دو ملت ادامه یابد.

 پیام رئیس جمهور نامیبیا

براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در نامیبیا، «هاگه گینگوب» رئیس جمهور نامیبیا، با ارسال پیامی خطاب به آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب، از سوی خود، مردم و دولت نامیبیا، انتخاب وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

رئیس جمهور نامبیا در این پیام اظهار داشته است: می‌خواهم از این فرصت برای تاکید بر تعهد نامیبیا در جهت تحکیم روابط و همکاری دوجانبه با ایران و محکم کردن دوستی و همبستگی موجود بین دو کشور استفاده کنم.
«هاگه گینگوب» همچنین ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای رئیس جمهور منتخب، ابراز امیدواری کرده که در دوران ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی مردم ایران شاهد پیشرفت و موفقیت بیشتری باشند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1533279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =