افتخاری دیگر برای ایران به دست بانوی داوری

تسنیم نوشت: جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ آقایان در لیتوانی در شرایطی برگزار می‌شود که دو زن ایرانی در این مسابقات صاحب موقعیت و مسئولیت هستند.

جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی که زیر نظر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) انجام می‌شود، یک شگفتی برای ایران به دنبال خواهد داشت و آنهم حضور دو زن ایرانی صاحب موقعیت و مسئولیت در مسابقات آقایان است.

گلاره ناظمی داور سرشناس فوتسال ایران که در رقابت‌های المپیک جوانان و مقدماتی جام جهانی آقایان تجربه قضاوت داشته، پیش از این از سوی فیفا به این مسابقات دعوت شده است. حضور داور زن ایرانی در مسابقات مردان در سطحی چون جام جهانی یک شگفتی ویژه به حساب می‌آید که حتی در سطح جهان نیز بسیار نادر بوده و سابقه قضاوت یک زن در جام جهانی مردان رقم نخورده است.

همچنین دکتر زهره هراتیان که جزو پزشکان لیست فیفاست، برای حضور در جام جهانی فوتسال آقایان ابلاغیه دریافت کرده است. هراتیان نیز سابقه حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 به‌عنوان افسر پزشکی در دیدار ایران و چین را داشته و همچنین در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان افسر پزشکی زن در مسابقات آقایان حضوری فعال داشته است. با این حال او نیز برای اولین بار در چنین سطحی و مسابقات فوتسال جام جهانی حضور پیدا کرده است که می‌تواند یک شگفتی برای فوتبال ایران باشد.

جام جهانی فوتسال 2021 به میزبانی لیتوانی از 12 سپتامبر تا 3 اکتبر 2021 (21 شهریور تا 11 مهر 1400) برگزار خواهد شد که تیم ملی فوتسال کشورمان نیز در این مسابقات حضور دارد و در گروه F مسابقات با تیم‌های آرژانتین، آمریکا و صربستان همگروه است.

بیشتر بخوانید: اعتراض گل‌محمدی به شلوغ‌کاری بعضی‌ها

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1533548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =