رعایت حقوق مصرف کنندگان باید اولویت باشد

استاندار قزوین گفت: دولت با تمام وجود از تولیدکنندگان حمایت می‌کند و در این مسیر هر چقدر وحدت وجود داشته باشد مشکلات با سرعت بیشتری برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت اله جمالی پور، استاندار قزوین گفت: حمایت از تولیدکننده در راستای صادرات یکی از وظایف اصلی دولت است و باید در این زمینه ورود جدی داشته باشد.

 جمالی پور در همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان استان قزوین، اظهار کرد: دولت با تمام وجود از تولیدکنندگان حمایت می کند و در این مسیر هر چقدر وحدت وجود داشته باشد مشکلات با سرعت بیشتری برطرف می شود.

او بیان کرد: البته برای این مهم نیازمند قوانین بسیار متقن هم هستیم که باید توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

جمالی پور با تاکید بر رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزود: اعتماد مصرف کننده به تولیدکننده از اهمیت بالایی برخوردار است و به هر میزان که تولیدکننده به مصرف کننده احترام بگذارد مردم از آنها حمایت بیشتری می کنند.

استاندار قزوین با اشاره به پیشرفت علم و ارتباط آن با توسعه صنعتی و در نهایت رعایت حقوق مصرف کنندگان، بیان کرد: توسعه علم و فناوری در کشور شتاب روز افزونی پیدا کرده است و دانشگاه ها از جایگاه ویژه ای در زمینه تولید علم برخوردار شده اند که این تولید علم باید منجر به افزایش سرعت در مسیر توسعه شود.

این مقام مسئول گفت: امروزه شرکت های دانش بنیان شرایط بهتری را برای توسعه صنعت رقم زده اند و با توجه به تعامل ایجاد شده می توانیم با استفاده از ظرفیت آنها روند توسعه را روان تر و آسان تر طی کنیم و تولیدکنندگان و صنعتگران باید از این ظرفیت به وجود آمده به نحو احسن استفاده کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1533801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =