توصیف امیرنصیرزاده از مجاهدت های سرتیپ صدیق در زمان دفاع مقدس

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش خالصانه و دلسوزانه سرتیپ صدیق (فرمانده وقت نیروی هوایی زمان دفاع مقدس) آیینه تمام قد وظیفه‌شناسی و تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مراسم گرامیداشت نخستین سال درگذشت سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده فقید این نیرو با گرامیداشت یاد و خاطره این امیر سرافراز اظهار کرد: فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش با بهره‌گیری از تجربیات کارکنان نهاجا، برنامه‌ریزی دقیق و صحیح، افزایش علم، دانش و کسب مهارت در حوزه به روز رسانی تجهیزات، خدمت بزرگی به کشور و نیروی هوایی ارتش در دفاع دوران دفاع مقدس کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، ولایت‌مداری، مردمداری، مدیریت دانش محور، حرکت براساس تخصص، انجام پروازهای موفق برون مرزی و متعهد بودن به انقلاب و اسلام را از معیارهای انتخاب امیر صدیق به فرماندهی نیروی هوایی عنوان کرد.

نصیرزاده با اشاره به دوران فرماندهی سرتیپ صدیق در نهاجا افزود: پیروزی در عملیات‌های والفجر هشت و کربلای پنج، حمله به مواضع دشمن، انهدام پالایشگاه نفتی کرکوک، دفاع و پشتیبانی از نیروهای پیاده و کشتی‌ها و نفتکش‌های ایرانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی از مهمترین اقدامات مرحوم صدیق در دوران در خشان فرماندهی بر نیروی هوایی ارتش بود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش خالصانه، دلسوزانه و مدیریت درخشان سرتیپ صدیق در طول فرماندهی خود، مثال زدنی و الگویی برای جوانان و افسران نیروی هوایی ارتش و آیینه تمام قد وظیفه شناسی و تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1533837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =