توضیحات مسعود جعفری‌جوزانی در پی فلج شدن فکِ دخترش

ایسنا نوشت: مسعود جعفری‌جوزانی با بیان این‌که به زودی از پزشکی که فک دخترش را فلج کرده است، شکایت می‌کند، روایت یکی از مسوولان سازمان نظام پزشکی از این ماجرا را «جانبدارانه» و «نادرست» خواند.

پس از این‌که سحر جعفری جوزانی ، بازیگر سینما و تلویزیون ، با انتشار ویدیویی، از فلج شدن فکش به خاطر اشتباه پزشکی خبر داد، رحمت‌الله توکل ، مدیرکل کمیسیون پزشکی سازمان نظام پزشکی و جانشین دادستان نظام پزشکی،ـ در پاسخ به این گله‌مندی تاکید کرد که سحر جعفری‌جوزانی تاکنون نه مراجعه کرده‌ و نه شکایتی داشته است؛ با این حال آن‌ها با مسعود جعفری‌جوزانی، کارگردان سینما و تلویزیون و پدر سحر جعفری جوزانی تماس گرفته و با او قرار ملاقات گذاشته‌اند، اما جعفری جوزانی به این قرار ملاقات نرفته است. او سپس عنوان کرد: «ما می‌خواستیم خانم جعفری‌جوزانی با پزشک معالج روبه‌رو شوند و مطالب را در حضور یکدیگر بیان کنند تا بعد برای‌شان کمیسیون تشکیل داده و مشکل را رفع کنیم.»

حالا مسعود جعفری‌جوزانی در گفت‌وگویی، اظهارات این مسوول سازمان نظام پزشکی را جانبدارانه عنوان می‌کند و می‌گوید: «متاسفانه بیشتر حرف‌هایی که توسط این اشخاص محترم بیان شده یک سویه، جانبدارانه و نادرست است.»

این کارگردان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رحمت‌الله توکل درباره قرار ملاقات با او و رسیدگی به این پرونده، چنین توضیح می‌دهد: «البته ایشان لطف کردند و تلفنی با من تماس گرفتند. آن لحظه من در بیمارستان بودم. فردای آن روز، طی تماسی تلفنی فرمودند یکشنبه نیستند پس بهتر است برای دوشنبه قرار بگذاریم. گفتم من روز دوشنبه قرار بسیار مهم قبلی دارم. به این دلیل صبح روز سه‌شنبه و یا چهارشنبه می‌توانم در خدمت باشم که موافقت کردند.»

او به حرف‌هایش اضافه می‌کند: «من به دکتر توکل توضیح دادم که ما با قرار قبلی به مطب این دکتر رفته‌ایم و چنانچه شخص دیگری خود را به دروغ جای او معرفی کرده باشد که دیگر بحث به جاهای باریک‌تر می‌کشد. قرار هم گذاشتیم که من روز سه‌شنبه یا چهارشنبه به دیدارشان بروم؛ حالا چرا پیش از ملاقات، مصاحبه کرده‌اند، خدا می‌داند!»

مسعود جعفری جوزانی با ابراز ناراحتی و نگرانی به خاطر وضعیت سلامتی دخترش، در توضیح کامل این اتفاق و اشتباه پزشکی، عنوان می‌کند: «از آن‌جا که دندان‌های عقل بالا و پایین سمت راست دخترم به شکل نهفته روییده است و هر از چند گاهی درد می‌گیرد، به پیشنهاد یکی از دوستان با مطب این دکتر تماس گرفتیم و پس از تهیه یک عکس OPG که به دستور ایشان انجام شد، روز سه‌شنبه (یازدهم خردادماه)، با قرار قبلی، من به همراه دستیار و دخترم به مطب او مراجعه کردیم. شخصی که خانم منشی، او را دکتر معرفی کرد، یک نگاه زودگذر و سطحی به عکس OPG انداختند، و بعد از معاینه لثه به دخترم گفتند: «درد شما هیچ ربطی به دندان‌های عقل شما ندارد، احتمالا شما هنگام خواب دندان‌های‌تان را به هم فشار می‌دهید، از این روی دچار اسپاسم شدید، شده‌اید و باید به این نواحی بوتاکس تزریق شود. دخترم که با شنیدن این حرف دکتر نگران شده بود، به او توضیح داد که متخصصانی که قبل از ایشان دیده‌ایم، گفته بودند عکس OPG زیاد دقیق نیست و نشان نمی‌دهد، ریشه دندان تا چه اندازه با عصب‌ها درگیر هستند، اگر لازم است بروم عکس رنگی بگیرم! دکتر با اطمینان به نفس کامل گفتند: «خیر، عکس رنگی لازم نیست و همین الان به دلیل اسپاسم و فشار شدیدی که به لثه وارد شده باید بوتاکس تزریق شود؛ عمل اشتباه و نسنجیده‌ای که باعث شد تا امروز که ۴۰ روز از آن اتفاق می‌گذرد، فک دخترم فلج شود.«

او می افزاید: «جالب این‌که به جز سحر جان که سخت ترسیده بود، خود من هم سه بار به دکتر تاکید کردم که سحر باید سه روز دیگر هم خودش جلوی دوربین فیلمبرداری حرف بزند و هم از دیگران تست بگیرد، اما این دکتر با اعتماد به نفس قانع کننده‌ای گفتند: «شما اصلا نگران نباشید. من به شما اطمینان می‌دهم که کوچک‌ترین تغییری در صورت  و یا حرف زدن او به وجود نمی‌آید.
اما متاسفانه به عکس آن‌چه ادعا کرده بود، دو روز بعد از تزریق، صورت دخترم کاملا کج شد و همچنان هم این وضعیت ادامه دارد.»

این کارگردان باسابقه علت این‌که تاکنون او و دخترش سکوت کرده و شکایت نکرده‌اند را این‌گونه شرح می‌دهد: «علت سکوت و شکایت نکردنم این بود که از یک طرف امیدوار بودم به گفته دوستان دکترم یک ماهه خوب شود و علت دیگر دوندگی‌های بیهوده و برخوردهای متکبرانه، جانبدارانه و تحقیرآمیزی بود که چند بار در مراجعه به این نهادها تجربه کرده بودم. این است که از دخترم خواهش کردم مردم را آگاه کند تا به افرادی که به نام دکتر، با رفتار و کردار غیرمسئولانه نام پزشکان فرهیخته، فداکار و انسان دوست کشورمان را لکه‌دار می‌کنند، اعتماد نکنند.»

مسعود جعفری‌جوزانی در پایان می‌گوید: «به هر حال روال این اتفاق مشخص و پرینت مکالمات و قرار قبلی ما با دکتر موردنظر گویاست؛ در نتیجه شکایت از پزشکی که با تصمیم اشتباه و غیرمسئولانه باعث این مساله شده است نیز در روزهای آتی انجام خواهد شد.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1534618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 79
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    خیلی جالبه تمام روزنامه ها این مورد رو دارن پیگیری می کنن و خیلی از مردم بدبخت هزاران مشکل دارن که یکی رو میخواهند بهش توجه و مطرح کنه ولی حیف که ما همیشه دنبال چیزهایی هستیم که هیچ اهمیتی نداره طرف از اینکه تو بیمارستان بهش نرسیده اند مرده کک هیچ کس هم نمی گزه ولی فلان خانم کمی استرس گرفتن زمین و زمان رو روزنامه ها یکی کردن از زمان قدیم گفتن یکی می میره از بی نوایی اونی یکی میگه خانم زردک نمی خواهی
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      16 7
      کارکرد رسانه همینه. برجسته کردن اخبار بخصوص و هدایت افکار عمومی. چرا تعجب کردی؟!
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      12 9
      خاصیت روزنامه های زنجیره ای همینه دیگه
    • NL ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      95 16
      کمی استرس؟ زده فک طرف رو فلج کرده با بوتاکی. به علاوه در همه جای دنیا بازیگرها و سلبریتی ها در چشم هستن و هر اتفاقی بیفته بولد میشه.
    • ماريا IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      52 10
      واي بر ما ايراني ها كه اينقدر حسوديم دليل عقب افتادگي مون همين طرز فكرمونه كه فقط به فكر خودمونيم .خانم جولاني كار درستي كردند كه اين موضوع را مطرح كردند وقتي با ايشون كه چهره شناخته شده اي هستند اين چنين رفتاربشه ديگه تكليف امثال ما معلومه . هر روز داره خطا هاي پزشكان، سلامتي بيماران را به شكل فزاينده اي به خطر مي اندازد.مطمئن باشيد واسه هيچ كس آسون نيست با صورت فلج بياد جلوي دوربين صحبت كنه
    • شایان IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      42 3
      زده فک طرف رو کج کرده چقد نسنجیده حرف میزنید وقتی از این قضایا برخورد نشه همینجوری هزاران فرد دیگه هم با سهل انگاری بعضی پزشکان زندگیشون نابود میشه
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      63 5
      باید این پزشک مجازات بشه تا درس عبرتی برای سایرین باشه .چون تخلفات پزشکی بیصدا زیاد در ایران داریم
  • محسن IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    شاید شکایت افراد معروف از پزشکها به جایی برسه ولی هرگز مردم عادی نمیتونن با شکایت از نظام پزشکی حق خودشون رو بگیرن - نظام پزشکی به شدت طرف همکاران خودشون هست و یک جور اتحاد صنفی وحشتناک و نا عادلانه و جانبدارانه و تکبر آمیز دارن این جماعت.
    • US ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      36 2
      یکی از آشنایان ما تو چند کمیسیون پزشکی در مورد رسیدگی به تخلفات پزشکی بوده هر وقت در مورد اشتباهات پزشکی بهش میگیم چشم بسته از پزشک متخلف دفاع می‌کنه و میگه شما هیچی نمیفهمید یکبار یک پزشک در مورد تخلف همکارش گفت و این آشنایی ما گفت چرا این حرف ها را میزنی که چهره دکتر ها خراب بشه از نظر این خانم اگر دکتر چاقو بکنه در شکم بیمار و اون را بکشه باز پزشک مقصر نیست برای همینه که پرونده شکایات از پزشکان به جایی نمی‌رسه و فوقش یک حکم سبک‌میدهند افراد معروف و پولدار هم از پزشک شکایت کنند به جایی نمی‌رسه مثل پرونده عباس کیارستمی
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      32 2
      خدا رحمت کند کیا رستمی را که دستی دستی کشتندش
  • سارا IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    سکوت کرده؟؟؟ جالبه! آبروی دکتره رو به خاطر عارضه یک دارو همه حا برده حالا مظلوم نمایی میکنه میگه سکوت کردیم!!!
    • تمام IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      4 19
      اره والاه
    • GB ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      148 4
      اگر فک خودت هم اینطوری شده بود همین نظری داشتی ؟؟؟ کاری ندارم کی هست . یه طرف فک فلج شده بعد از آبروی طرف حرف میزنی
    • NL ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      129 3
      شما اول برو ببین عارضه چی هست و چه موقع عارضه محسوب میشه بعد بیا نظر بده ! تشخیص غلط و استفاده از درمان غلط باعث ایجاد فلج عضلانی فک بیمار شده. اتفاقا باید آبروش بره !
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      44 7
      شما احتمالاً پزشک هستی . و به احتمال زیاد در کارت اشتباه زیاد داشتی . وگرنه هیچکس آبروی یک پزشک رو بر فلج شدن یک انسان مقدم نمیدونه .
    • مریم IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      بهتره حرف نزنی.. حتما خودت هم از دسته پزشک های بی سوادی که جانب داری میکنی.‌
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    واقعا اگر ايشان نمي خواهند موضوع را پيگيري كنند پس چرا آنرا رسانه اي نموده اند؟
    • سمانه IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      105 2
      بنظر شما نباید ابروی همچین دکتری رو برد؟ یجوری میگین عارضه انگار ی سردرد معمولی بوده
  • ... IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    این خانم اگه یه آدم معمولی بود عمرأ برای کسی مهم بود.... متاسفانه باید یا خیلی پولدار باشی یا چهره خاص وگرنه خیلی از افراد به واسطه اشتباهات پزشکی میمیرن و هیچ کس براش هیچ اهمیتی هم نداره. نه پزشک مسئول ونه.....
    • عوام IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      اتفاقا ایشون خیلی کار درستی کرده که موضوع رو رسانه ای کرده چون صدای ادمای عادی به جایی نمیرسه و در واقع الان خانوم جوزانی صدای مردمی شدن که قربانیه اشتباهات پزشکین
  • اکبر IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    58 29
    وقتی حرف غیرمنطقی باشه,دیگه تفاوتی نداره کی اون حرف را زده! دیگه الان همه خبر دارند "بوتاکس" برای فلج کردن عصب استفاده میشه!وقتی به عضویی از بدن تزریق بشه اون عضله,ماهیچه,عصب و... فلج میشه!!! حالا باید پرسید چرا وقتی اون شخص مثلا دکتر(قطعا دکتری که مدرکش دوزار ارزش نداره!!) میگه باید بوتاکس تزریق بشه,خانم قبول میکنه؟>!!! شاید خانم نمیدونند بوتاکس چیه که خب,این هم میشه یکی از دلایل عدم مطالعه کافی !!
    • NL ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      59 7
      شما که مطالعه کافی داری ، باید بدونی استفاده از بوتاکس تنها در زیبایی و از بین چین و چروک نیست و در رنج های مختلفی استفاده میشه! به علاوه یکمریض به دکترش اعتماد میکنه ! نه مثل یک عده خود عالم پندار فکر کنخ در همه چیز سر رشته داره و با دکتر بحث کنه ! یا بره با مهندس یک ساختمان بحث کنه که چجوری پی برداری کنه !
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      64 1
      شما درد دندون نکشیدی که ببینی چه درد کشنده ایه هر کاری دندونپزشک اون لحظه بگه انجام میدی تا درد دندونت کم بشه ددد تا استخوان سوز و کشنده دندون بد دردیه
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    چرا قوه ی قضاییه بر نظام پزشکی نظارتی نداره؟ وقتی یک پزشک اشتباهی می کنه نظام پزشکی قطعاً طرف پزشک رو می گیره . این بارها ثابت شده . نباید نهاد نظارتی بر عملکرد پزشکان خود سازمان نظام پزشکی باشه .
    • US ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      20 4
      خیلی از کسانی که درسشان ضعیفه میرند اروپای شرقی دکتر میشوند برمیگردند ایران یکی از هم مدرسه ای های من دیپلم را به زور گرفت رفت مجارستان پزشکی خوند برگشت داره طبابت می‌کنه تو مجارستان هم درست درس نمی‌خواند ولی بهش مدرک پزشکی دادند
  • ب و IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    کم کم خطا های پزشکی خود را نشان می‌دهد بدلیل نحوه پذیرش غلط در دانشگا ه ها در رشته های مهم تجربی
    • علی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      12 92
      اتفاقا نحوه ی پذیرش خیلی خوبه
  • احمدی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    برک بمیر بهار نمیاد ! دلتان خوش است !! تا حالا چند پزشک محکوم شده اند ؟!!! یعنی پزشک بدون اشتباه نداریم و همه معصوم هستند ، عجب متخصصین نابغه ای که با اینهمه نبوغ و سلامت فکری و علمی باز هم اینهمه درگیر سرطان و مرگ و میر هستیم. أوف بر انحصار پزشکی
  • ناهید IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    ان شاالله که هر چه زودتر دختر گلتون خوب بشند ولی حتما شکایت کنید که این اتفاق برای افراد بعدی نیفته
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    سلام عزیز من از این دکتر های قلابی زیاد هست ولی کسی رسیدگی نمی کند مملکت ما بی درد پی کر است
  • جهان DE ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    133 5
    یک عدد از این پزشکها هم که عضو هیئت علمی بود و متخصص ،سوزن آمپول بی حسی رو در لثه من شکست ،که باعث دردسر های زیادی برام شد در نهایت یک پزشک در خیابان جردن ،دو ساعت لثه منو جراحی کرد تا سوزن رو پیدا کرد و درآورد ،در این میان تعداد استفاده زیاد آمپول بی حسی ،آثار زیانباری رو بدنم داشت
  • عباس IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    111 9
    با احترام کامل و جامع به جامعه شریف پزشکی؛گفتار آقای جوزانی درموردی دوندگی های بیهوده برخوردهای جانبدارانه و متکبرانه وتحقیرامیززمانی که دچار مشکل درحل موارد درداورپزشکی خودبعداز عمل یادرمان میشویم توسط نهادهای مرتبط مثل کمیسیون جرایم پزشکی؛واقعا ازدردورنج خود بیماری بسیار بیشتر است تا جاییکه مجاب میشوی که فریادرسی نیست و بهتر است جان نیمه خودرابرداری تابیشترازاین بدهکارنشدی فرارکنی.
  • ناشناس IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    85 9
    ای کاش پزشکان محترم که اینقدر محکم در مقابل متخصصین علوم ازمایشگاهی و رادیولوژی ایستاده اند و مانع پیشرفت انها میشوند محکم درمقابل پزشکان عمومی که هیچ در مقابل افراد بدون تخصصی که باگذراندن چند دوره کار تزریق و زیبایی انجام میدهند می ایستادند. ای کاش جلوی مراکز زیبایی افراد غیر متخصص گرفته می شد.
    • حميدرضا IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      34 0
      كدوم محترم؟ محترم اون رفتگره با ابروييه كه ٥ صبح داره جلوى خونتو تميز ميكنه و بيتفاوت از كنارش رد ميشى و بهت در كمال خوشروئي سلام ميكنه و زورت مياد جوابشو بدى
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 1
      از آب گل آلود ماهی نگیرین شما هم
  • مریم IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    72 4
    سلام باید ازاین دکترشکایت بشه حالا سحرجوزانی یا یه فردعادی چطور میتونه ادم اعتماد کنه این دکتر شاید تجربی یاد گرفته ازاین قصور پزشکی زیاد داشتیم منجربه فوت شده وباید مجازات بشن
  • مریم US ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    85 4
    اِن شاءالله خوب میشه من بازی های سحر خانم رو خیلی دوست دارم
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    81 5
    متاسفم برای اشخاصی که نام دکتر را یدک میکشن برای سحر خانم هم آرزوی صحت و سلامتی میکنم
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    12 1
    پروانه پزشک باطل بشه تا حساب کار دست پزشکان بی مسولیت بیاد. دست سایر پزشکان با حوصله و مسول و حاذق رو می بوسم.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    2 3
    البته اثر بوتاکس خود به خود از بین میره.....
  • کاربر IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    8 5
    وقتی بچه درس خونا کنکور پزشکی قبول میشن اینع وضع ،حالا وای به حال اینکه کنکور بخوان ور دارن ،دیگع کارنامه هم با پول میخرن،هیچی دیگع
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    7 3
    دانشجوی پزشکی تو دانشگاه چطور نمره گرفته
  • آگاه IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    28 1
    رتبه ۱۲۲۰۰۰ گروه تجربی با سهمیه شد رتبه ۲۰۲۱ . نتیجه : قبولی در رشته پزشکی دانشگاه بین الملل . نتیجه نهایی : بدبختی مردم زیردست این پزشکان در آینده نزدیک
  • کوروش IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    6 14
    بابا تو رو خدا اینقدر به این سلبریتی ها رو ندید مگر موقعی که در اوج بودند و عشق و حال میکردند و یک پاشون آمریکا و اروپا بود ذره ای به فکر ما بودند که ما حالا که پیر و مریض یا مرده شده اند سنگشون رو به سینه بزنیم؟ تازه خودشون هم شش متر زبون دارند.
  • ت IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    19 2
    تو خارج دندان عقل دکتر مخصوص داره،دندان آسیاب دکتر مخصوص،دندان جلو دکتر خاص،ولی تو ایران فله ای و هردمبیل دندان میکشن،پر میکنن،عصب کشی میکنن و ... ،نتیجه همین! من دو دندون عقل کشیدم کازرون درمانگاه امام سجاد ،عکس نگرفتن ،یهو کشیدش!!
  • ت IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    11 1
    چرا نظر منو نشون نمیدی،تو هم شریک جرمی
  • ت IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    25 2
    منم از دست این پزشکان ضربه خوردم
  • محمد امین IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    31 2
    تا حالا هیچ پزشکی محکوم نشده
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      2 0
      انشالله خانم جوزانی سلامت بشن قضاوت نکنید همه پزشکان ک عین هم بی وجدان نیستن ولی ب نظر من کسی هم کاری بش نداده الکیه این شکایات اینقد بودن ک از این کارا کردن و الان دوباره دارن ادامه میدن
  • ممد IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    14 5
    همه جا مملکت از این آدما که می خواهند قانون را به چالش بکشند هست واین بزگترین آفت اجتماعیه که یک مملکت سوی قانون گریذی سوق می دهد
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    31 1
    اقای جعفری شما که ادم معروفی هستید وقتی از رفتار متکبرانه برخی پزشکان و نهادهای مربوطه گله مند هستید پس وای به حال مردم عادی که چه میکشند
  • امیر علی پدر امیر حسین DE ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    34 2
    وقتی معلما و استادا با رشوه و دانش اموزا و دانشجوها با تقلب قبولی میگیرن نتیجه اش میشه این. تا وقتی نظام اموزشی کشور این باشه وضعیت همینه وقتی میخوای یه کشورو بهش ضربه بزنی نظام اموزشی اون کشور هدف بگیر ١٠٠ سال میره به عقب .
  • هموطن IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    46 5
    بعضی کامنت ها اوج عقده وحسدرانشان می دهند. طرف زجرمی کشه، بازم می کوبنش، نمی تونی زیباوپولاداربشی، یه کم سعی کن بلندنظرباشی. باکیاشدیم ٨٠میلیون،اه
  • ساحل IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    27 1
    متاسفانه چند مورد دیدم که کارشناس پرونده از همکار خودش که پزشک بود دفاع کردن وحق طرف مقابل رو نادیده گرفتن
  • امیر IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    31 1
    متاسف شدم خانم جوزانی خیلی بازیگر خوبی است، ولی عمرا بشه از پزشک خاطی خسارت گرفت، چون قاضی و متهم یکی هستند، اعضاء کمیسیون پزشکی همکاران هم پزشک هستند!!!! ؟؟؟
  • Sahar IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    27 2
    حالا این خوبه شکایت نکرد ولی همینطوری رسانه ای غوغامیکنه،ما که کسی رو نداریم چطور شکایت کنیم،بخاطر اشتباه پزشکی یه عمر باید عذاب بکشم
  • ناشناس IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    36 2
    غرور و تکبر در بین قشر پزشکان بیداد میکنه
  • Beh IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    39 0
    بخاطر یه عارضه؟ شوخیتون گرفته؟ فکشو فلج کرده بخاطر گرفتن پول اضافه با خودتم اینکارو کرده بود همینو میگفتی؟ چهارنفر که یه تریبون دستشونه اگه این مواردو اعلام کنن دیگه این دکترا به خودشون جرعت نمیدن اینکارو بکنن
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    38 2
    نظرات منتشر شده نشان ئهنده عمق فاجعه و زوال اخلاقی در ایران است . مردمی که فقط و فقط نفرت دارند انگار که سحر جوزانی حق ایشان را خورده و حالا از اینکه گرفتار شده لذت می برند افسوس به حال این ملت
  • زینب IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    12 0
    آقای جعفر جوزانی شما و سایر افراد مشهور باز صدایشان به جایی می‌رسد فقط خدا میداند که در مطب ها و بیمارستان ها و درمانگاهها چقدر پزشکان با تشخیص و تجویز غلط مردم را به کام درد و یا حتی مرگ می‌کشانندو فکر میکنند خدا هستند و از همه چیز آگاهی کافی دارند و بخاطر این تکبر چه ظلم ها که مرتکب نشده اند و رشته ای زندگی بخش را تبدیل به رشته ای پولساز و مرگ آفرین کرده اند البته هستند دکتران و متخصصانی دلسوز و دل‌رحم که برای خدا و مردم ارزش قائل آند اما بسیار کم اند افرادی این چنین و بسیار کمتر افرادی که اشتباهات و خود را قبول کرده و مسئولیت آن را میپذیرند
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    11 1
    وضعیت رسیدگی به جرایم پزشکی واقعا وحشتناکه . مشکل اینجاست که قاضی و متهم یکی هستند. وقتی یک نفر میخواد از پزشک شکایت کنه باید بره پیش همکاران اون پزشک . این اصلاً قابل قبول نیست . متاسفانه قوه ی قضاییه در این مورد مهم ورود نکرده .
  • نادر IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    9 2
    به نظر من اگر مثل سالهای قبل از انقلاب از کشورهای شرق آسیا پزشک وارد کنن و تعداد پزشکان زیاد بشه غرور و تکبر پزشکان شکسته میشه و اینقدر از زاویه ی بالا به مردم نگاه نمی کنن.
  • ناشناس IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    5 3
    بحق چیزهای نشنیده. مگر داخل دهان هم از مایه بوتاکس استفاده میشود؟؟؟؟؟ آقای جوزانی شما چرا قبول کردید . یک کم پرس وجو می‌کردید. ما دختر شما را دوست داریم ونادحت شدیم آن شاالله خوب شوند . امین
  • عقاب بختیاری IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    5 0
    من هم بعد از عصب کشی و پر کردن دندان و روکش دندان به مدت دو ماه یک طرف صورتم بی حس و دردناک بود به صورتیکه غذا خوردن برایم زجر آور شده بود. که بعد از سه ماه کاملا خوب شدم.
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    4 1
    سلام همچین پزشک دانشمندی مجوز طبابت نباید داشته باشه..
  • س IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    2 1
    منم از جراحم شکایت کردم ان شاء الله نظام پزشکی به شکایت من هم رسیدگی کنه .
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    11 0
    من هم دراصغهان یه دکتر عمل دیسک انجام داد دکتری که خیلی تعریفشا میکردن دوبار بیهوشیا بدزدن بعدم معلوم نشد کی عمل کرد دکتریا دانشجو دکتری بعد لخته خون کردم درپا محل نزاشتن کشید به ریه هام امبولی ریه خلاصه رفتم شکایت طرف دکترا گرفتن هزینه داشت منم نمیتونستم راه برم زنم رفت نتونست ول کردیم ۲۰ روز توبیمارستان به خاطر امبولی استعلاجی هم بیمه تایید نکرد گفتن باید فرم وقوع حادثه که منجربه پاره شدن دیسک شده پرنکردی هیچی یکساله ونیمه دارومیخورم کلی پول وبیکاری کشیدم کسی به دادم نرسید فقط سپردم به خدا کاری ازدستم برنیومد تا حقم رابگیرم متاسفانه قانون جوریه که دکترا هیچ تعهدی نسبت به بیمارندارن تازه قبل عمل چندتا رضایت نامه میدن امضا میکنی که دست جایی بندنباشه
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    5 0
    کمسیون پزشکی برای خانم سحر جوزانی طرف پزشکو میگیره صدر صد جانب دارانه
  • پویا IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    14 0
    چندی پیش برای عمل جراحی پدرم ناچار شدیم با هزار مصیبت او را به یکی از معروف ترین و برندترین بیمارستان های خصوصی تهران ببریم بطوریکه هزینه جراحی حتی از دیگر بیمارستان های هم رده هم حدود دو برابر بیشتر بود. خب ما به خاطر سلامت پدر رنج مالی را به جان خریدیم و به هر ترتیبی بود هزینه عمل را فراهم کردیم. در کمال تعجب در زمان ترخیص پزشک معالج به ما اعلام کرد اگر مبلغی به عنوان زیر میزی به حساب شخصی او واریز نشود اجازه ترخیص صادر نخواهد کرد و تهدید کرد که در این صورت با ادامه بستری بیماری خسارت مالی جبران ناپذیرتری هم خواهید داشت. به مدیریت بیمارستان مراجعه کردیم فرمودند به ما ارتباطی نداره می خواستید بیمار رو در بیمارستان دیگری جراحی کنید! متاسفانه شرافت و انسانیت داره از وجود بخش قابل توجهی از پزشکان رخت می بنده و این حقیقتا تکان دهنده و وحشتناک هست برای آینده این جامعه ، کسی هم به فکر نیست!
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    8 0
    حتمأ شکایت و پیگیر ی کنید و ب او ن دکتر درس عبرت بدید ، امیدوارم صورت و فک سحر خانم خو ب بشه
  • DE ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    7 1
    اثر بوتاکس موقت است. خوب می‌شود بزودی.
  • فاطمه IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    خودمون به این دکترها بها دادیم بزرگشون کردیم اینم نتیجه اش.
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    اثر بوتاکس موقت است حتی برای چین و چروک ممکنه عارضه موقت مثل افتادگی پلک بوجود بیاره که عرض یکی دو هفته درست میشه... یعنی ایشان نمی‌دانستند ممکنه عارضه داشته باشه بوتاکس؟
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    قضیه دندون پزشک اشتباه چیه؟ یعنی ایشون بجای دندون پزشک معروفی به کس دیگری با نام مشابه مراجعه کرده اند؟
  • حمزه IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 0
    چرا اسم دکتر بیسواد رو اعلام نمیکنن تا بقیه نرن پیشش؟!
  • مصطفی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام بعنی دیگه هیچ‌مشکلی بجز فلج شدن فک دختر آقای جوزانی تو کشور وجود نداره؟؟؟
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 1
    اولا تزریق بوتاکس ممکن است عوارض زودگذری داشته باشد که با گذشت حداکثر 6 ماه خودبخود برطرف می شود ثانیا فیزیوتراپی صورت کمک کننده است و خانم بازیگر بیشتر جهت معروف شدن دنبال غوغا هستند
  • شیواخراسانی DE ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام و بببشید؟ چطور ممکنه مسولیت کشور بتوانند از چنین کوتاهی یک دکتر پر ادعا و بی فکر ، در گذرند؟! هنرمندسحر جوزانی جزو بی حاشیه ترین و دوست داشتنی ترین هنرمندان بانوی ایرانیست واگر این دکتر، فکر کرده، با فرافکنی و دروغ میتواند، کوتاهی و خطای خود را جبران کند؟ کاملا بیهوده است، اگر رسیدگی نکنید جواب نه تنها پدر و مادر خانم سحر جوزانی که باید به تک تک هنرمندان کشور و هواداران ایشان که کم هم نیستند؟ پاسخ دهید! لعنت به کسی که این هر بی سواد را مدرک دکتری اعطا کرده!
  • آزاده IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    عوارض بوتاکس حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه طول میکشد من افتادگی پلک شدید پیدا کردم و افسرده شدم،،،،ولی بعد ۳ ماه خداروشکر پلکم به حالت نرمال برگشت....