۰ نفر
۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
۱۸۴ عنوان کتاب در مازندران چاپ شد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از انتشار ۱۸۴ عنوان کتاب با شمارگان ۵۷ هزار و ۵۰۰ نسخه در سه ماه نخست امسال در استان مازندران خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، معصومه فرجی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: موضوع کتاب‌های چاپ شده در این مدت، شامل موضوعات گوناگون بوده و در حوزه فرهنگ بومی نیز ۱۵ عنوان کتاب به چاپ رسیده است.
وی افزود: سال گذشته ۹۰۰ عنوان کتاب با شمارگان ۸۰۳ هزار و ۴۵۰ نسخه در استان مازندران به چاپ رسید که ۶۰ عنوان آن با موضوع فرهنگ بومی بود.
فرجی  گفت: در استان مازندران ۱۳۰۷ نویسنده و ۲۲۸ ناشر فعالیت می‌کنند.
داوری نخستین سالانه کاریکاتور نوروز 
خبر دیگر اینکه، محسن محمدی معاون هنری وسینمایی آن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اولین سالانه کاریکاتور نوروز ویژه کرونا توسط هیئت داودان این جشنواره انجام گرفته  وبزودی نتایج  آن اعلام  و از نفرات برگزیده بااهدای جوایز تقدیر می‌شوند.
محمدی گفت: همچنین با انجام داوری اولین جشنواره منطقه ای پادکست بوی عیدی ، نفرات برگزیده در  دهه غدیر معرفی می‌شوند.
وی افزود: داوری جشنواره منطقه ای پادکست (بوی عیدی) که با شرکت هنرمندان استان های مازندران,گیلان,گلستان وسمنان انجام شد بااستقبال روبرو گردید .
معاون هنری ارشاد مازندران بیان کرد: داوری این جشنواره که  با موضوعات روایت‌های خاطره انگیز از نوروز وامید، پسا کرونا، زندگی انجام شده در دهه ولایت  اعلام می‌شود از نفرات برگزیده با اهدای جوایز تقدیر خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1535055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =