چاپ دوم کتاب «مناقب خوانی» اثر هوشنگ جاوید که به تاریخ و ماهیت مناقب خوانی پرداخته است به زودی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ خواهد رسید.

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات سوره مهر چاپ دوم کتاب «مناقب خوانی» که به گفته هوشنگ جاوید، نویسنده این اثر با هدف احیا و شناساندن هنر مناقب خوانی به عنوان یک هنر ناب شیعی و آشنایی بیشتر جوانان با این هنر ناب و اصیل نوشته شده را در 232 صفحه، قطع رقعی و در تیراژ یک هزار و 100 جلد به زودی روانه بازار نشر می‌کند.

بنابراین گزارش مناقب خوانی از قبل از اسلام در ایران در وصف بزرگان و پاکان وجود داشته است که بعد از اسلام برای ستایش ائمه معصومین رواج پیدا کرده است. این کتاب شامل سه فصل است که بخش اول به گفتگوی رودررو با مناقب خوان ها تعلق دارد.بخش دوم سخنرانی هایی است که در همایشی در سال 83 به منظور پاسداشت مناقب خوانها برگزار شد در کتاب آورده شده است و بخش سوم هم اختصاص به پژوهش ها و تحقیق های در این زمینه دارد.

مناقب خوانی

گفتنی است تاکنون از هوشنگ جاوید کتاب هایی همچون «آواهای روح نواز»، «موسیقی رسانه»، «موسیقی رمضان»، «پرند ستایش در ایران» و «نقش اهل بیت در موسیقی آیین ترکمن» منتشر شده است.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =