تصویب ۲۱۶ میلیارد تسهیلات برای ۴۷ واحد صنعتی استان یزد

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان یزد با اشاره به تصویب ۲۱۶ میلیارد تسهیلات برای ۴۷ واحد صنعتی گفت: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و نوسازی و بازسازی مورد تصویب قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمدرضا علمدار یزدی با اشاره به تسهیلات تصویب شده در کارگروه اخیر تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد گفت: این تسهیلات ۸۵۵ شغل در استان را ثبیت می‌کند.

وی اظهار کرد: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که در تیرماه جاری برگزار شد، ۲۱۶ میلیارد تسهیلات برای ۴۷ واحد صنعتی تصویب شد که این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و نوسازی و بازسازی مورد تصویب قرار گرفته است.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد: ۱۴۸ میلیارد تومان از این میزان مربوط به سرمایه در گردش است که به ۳۰ واحد صنعتی تعلق گرفته است.

عملدار یزدی یادآور شد: ۶۹ میلیارد تومان از این میزان نیز مربوط به تسهیلات بازسازی و نوسازی و سرمایه ثابت است که به ۱۷ واحد صنعتی پرداخت خواهد شد.

محمدرضا علمدار یزدی صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: وام‌های سرمایه در گردش باعث تثبیت اشتغال ۸۵۵ نفر و وام‌های سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی باعث اشتغال جدید ۶۹ نفر در استان خواهد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1536141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =