حرف استقلالی‌ها عوض شد/ احترام می خواهیم؛ نه پول!

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: بحث ما پول نیست و فقط به احترام و امکانات نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی قائدی در حاشیه تمرین امروز استقلال و در خصوص اعتصاب بازیکنان این تیم اظهار داشت: حرف همه بازیکنان تیم یکی است. واقعا با روحیه خیلی بدی امروز سر تمرین آمدیم. به یک تبریک و احترام نیاز داشتیم. دو هفته پیش با ما صحبت کردند و گفتند مشکلات را حل می‌کنیم اما الان بحثمان پول نیست. فقط امکانات و احترام می‌خواستیم.

وی افزود: احترام مساله کوچکی بود که می‌توانستند برای ما انجام بدهند. انقدر همه ناراحت بودند که تصمیم گرفتیم امروز تمرین نکنیم و الان هم بهترین موقع برای این کار بود. انگار ناراحت هستند که دربی یا بازی های دیگر را می بریم.نمی دانم چه بگویم. واقعا برای تیم بزرگ استقلال عجیب است.

مهاجم استقلال تصریح کرد: استقلال این همه هوادار دارد. حداقل به احترام هواداران تبریک می گفتید. اصلا به هواداران تبریک می‌گفتید نه به ما.

قائدی در مورد موضوع ترنسفر خودش و اینکه مجیدی اعلام کرده جلوی پیشرفت او را نخواهد گرفت، عنوان کرد: این بی احترامی ها را که می‌بینیم نمی‌دانیم چگونه باید جبران شود. واقعا همه به عشق هواداران و نام استقلال تمرین و بازی می‌کنیم. اگر یک تیم دیگر بودیم اصلا این اتفاقات نمی‌افتاد. برای باشگاه بزرگ استقلال زشت است. من هم خانواده و همسر دارم و باید به فکر آینده‌ام باشم. شغل دومی نداریم که پولی در بیاوریم.

وی افزود: جوانترهای تیم قراردادشان پایین تر است. قرداد امسال من 900 میلیون تومان است و همه می‌دانند. ولی بچه‌هایی که 50 یا 100 میلیون تومان قراردادشان است و هرروز از کرج می‌آیند و می‌روند، واقعا دلم برایشان می‌سوزد. مگر آن‌ها چند درصد می خواهند؟ کلا می خواهند 5 درصد 5 درصد بدهند و بعد بگویند ما پول دادیم به سر تمرین بیایید.

مهاجم استقلال در مورد اینکه چقدر از قراردادش را دریافت کرده با توجه به اینکه اعلام شده قراردادش را به موقع پرداخت کرده‌اند تا فسخ نکند، اظهار داشت: اگر سال گذشته را هم حساب کنم هنوز به این باشگاه بدهکارم. 900 میلیون چیزی نیست. بحث من پول نیست. خیلی قول داده‌اند. بحث احترام است. واقعا تیم ما گناه دارد. الان در بهترین شرایطیم و بهترین فوتبال را بازی می‌کنیم. 40 روز دیگر با الهلال بازی سختی داریم. قرارداد چند بازیکن 15 تا 20 روز دیگر تمام می‌شود. بازیکن شادی نتوانیم بگیریم. حداقل تمدید کنند.

قائدی در مورد اینکه آیا با استراماچونی و الغرافه صحبت کرده، گفت: نه با من که صحبتی نشده اما پیشنهاداتی از اروپا و قطر داشتم. اما تصمیم آخر را باشگاه می‌گیرد. آینده من در دستان باشگاه است و امیدوارم تصمیم خوبی بگیرند.

وی در مورد اینکه دوست دارد در چه لیگی بازی کند، گفت: لطفا این صحبت‌ها را مطرح نکنید.

مطهری: قراردادم رو به اتمام است با مددی سر یک میز نمی‌نشینم

ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین این تیم که با اعتصاب بازیکنان همراه بود، اظهار داشت: آنقدر فشار روی ما آورده‌اند که برخلاف میل باطنی نمی‌خواهیم تمرین کنیم. شما برای ما احترام قائل نیستید. شما بیایید و بگویید پول نداریم و ما نوکر هواداران هستیم و تا آخر فصل هم پول نمی‌خواهیم. بحث ما احترام است. نمی‌دانم مشکل چیست، دنبال چه هستید و چه می‌خواهید. ما چند هفته است که نتیجه می‌گیریم، شرایط تیم ایده‌آل شده است و هوادار از ما این را می‌خواهد، اما کارشکنی می‌کنند.

وی افزود: الان هشت یا 9 بازیکن قراردادشان در حال تمام شدن است، اما هنوز تکلیف‌شان مشخص نیست. من هم یکی از آنها هستم، اما اگر شرایط اینطور باشد، هوادار هم نمی‌خواهد من تمدید کنم. من خودم هوادار بودم و بی احترامی به بازیکن بی احترامی به هوادار است. من خودم به شخصه با این آقا سر یک میز نمی‌نشینم تا درباره قرارداد صحبت کنم. پول دادن که وظیفه شماست، اما ما احترام می‌خواهیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه ملکیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال دو هفته پیش به تمرین آمد و آیا شرایط تغییری کرد، گفت: او آمد صحبت کرد و گفت مبلغی واریز می‌کنیم. اگر شما چیزی دیدید ما هم دیدیم. وضعیت بدتر شده که بهتر نشده است.

ارسلان مطهری در پاسخ به این سوال که آیا مشکل با فرهاد مجیدی است یا استقلال، گفت: حق بازیکنان و هواداران را بدهید. دلخوشی این مردم فوتبال است. با برد ما خوشحال می‌شوند و با باخت ناراحت. ما هم چیزی نمی‌خواهیم و فقط حق‌مان را می‌خواهیم.

وی در خصوص اینکه با توجه به اینکه نفرات جدید هیئت مدیره آمدند تا شرایط بهتر شود اما بهتر نشده و به نظر می‌رسد آنها برای تخریب آمده‌اند، اظهار داشت: سوال شما حاشیه‌ای است و من جوابی ندارم. سوال ذهن شماست، اما اگر برای تغییر آمده‌اند، کدام تغییر؟ وضعیت بدتر هم شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با وجود اعتصاب بازیکنان پس فردا مقابل نفت مسجدسلیمان بازی می‌کند یا نه، گفت: ببینید این تصمیم جمعی است و اگر هم بازی کنیم به عشق هواداران و آبروی خودمان است.

دانشگر: مددی از اسماعیلی به دادگاه شکایت کرده است

محمد دانشگر در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم استقلال اظهار داشت: سرمربی تیم گفت، ما به خاطر هواداران تمرین و بازی می‌کنیم، اما ما نگران تیم هستیم. 45 روز دیگر با الهلال بازی داریم، ولی قرارداد بعضی از بچه‌ها 14 روز دیگر تمام می‌شود. آنها باید قرارداد بندند.

وی در مورد میزان دریافتی‌های بازیکنان استقلال گفت: دریافتی‌ها کم بوده است. دو سوم تیم زیر 40 درصد دریافتی داشتند. این خیلی بد است. بچه‌ها باید قراردادشان تمدید شود، اگر این کار انجام نشود اسم‌شان برای لیگ قهرمانان رد نمی‌شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال ادامه داد: از باشگاه هیچ دریافتی نداشتیم. خدا پدر آقا فرهاد را بیامرزد که به بچه‌ها پاداش می‌دهد تا روزی ما بگذرد. اصلاً نمی‌دانم مشکل تیم چیست. هر کسی می‌آید در تیم زحمت می‌کشد، می‌رود. خودم دلیل رفتن عبدیان و نامداری را نمی‌دانم. اینها زحمت می‌کشیدند و سال گذشته برای اولین بار باعث شدند بازیکنان جایی نروند و بمانند. نمی‌دانم اصلاً چرا رفتند.

دانشگر در پاسخ به این پرسش که آیا با مددی صحبت کرده است یا خیر، عنوان کرد: با مددی که اصلاً نمی‌شود صحبت کرد. باشگاه نتوانسته فرشید اسماعیلی را به کمیته انضباطی ببرد، رفته از بازیکن تیم به دادگاه شکایت کرده است! یعنی اسماعیلی الان شاکی خصوصی دارد!

وی در واکنش به این پرسش که آیا مددی الان می‌تواند حکم جلب اسماعیلی را بگیرد، گفت: بله، مددی از اسماعیلی شکایت کرده است. نمی‌دانم، فکر می‌کنم به خاطر بی‌احترامی.

بازیکن استقلال در واکنش به شایعاتی که در مورد جدایی‌اش از این تیم و حضورش در تراکتور مطرح می‌شود، عنوان کرد: خیر، تراکتور تیم بزرگی است، ولی من تا الان با هیچ تیمی مذاکره نکردم و تراکتور هم به من پیشنهادی نداده است. این‌ حرف‌ها برای فضای مجازی است. تیم‌مان خوب نتیجه می‌گیرد و مربی زحمت می‌کشد. تیم‌مان دربی را برده، اما یک نفر از هیئت مدیره و مدیر باشگاه به ما تبریک نگفته است. اصلاً تبریک نگویند، حداقل پاداشی در نظر بگیرند. هر تیمی بود پاداش در نظر می‌گرفتند، اما اصلاً نمی‌دانم چرا استقلال اینطور است. اگر من جای مددی بودم می‌رفتم. وقتی هیچکس تو را نمی‌خواهد چرا مانده‌ای؟! فردا قهرمان جام حذفی هم شویم می‌گوید در زمان من قهرمان شدیم، آن موقع هم استغفرالله خدا نمی‌تواند جابه‌جایش کند.

اسماعیلی: آقای مدیرعامل نمی توانی پول بیاوری جمع کن برو!

 فرشید اسماعیلی پس از اعتصاب در تمرین استقلال در جمع خبرنگاران درباره اینکه وضعیت مدیریت استقلال مانند همان مثالی شده که می‌گوید کف دست من مو نیست، آن را بکن، اظهار داشت: از رسانه‌ها ممنون هستم که به تمرین آمدند. واقعا بچه‌ها امروز صحبت‌های خوبی دارند. نه مدیرعامل داریم و نه هیات مدیره. تیم دربی را برده است اما تمرین تعطیل شده و وضعیت این است. کسی خوشحال نیست و بازیکن پنج ماه است پول نگرفته است. می‌گویم آقای مدیرعامل اگر نمی توانی پول بیاوری جمع کن و برو زیرا نه مردم شما را می‌خواهند و نه بازیکنان.

بیشتر بخوانید: جهانبخش: برایتون به من اجازه جدایی نمی‌داد

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1536523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =