ترامپ: جورج واشنگتن و لینکن هم نمی‌توانند مرا شکست دهند

فارسن نوشت: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جنجالی سابق آمریکا در مصاحبه با خبرنگاران روزنامه «واشنگتن پست» گفت که معتقد است می‌تواند در یک انتخابات حتی «جورج واشنگتن» و «آبراهام لینکلن» به ترتیب اولین و شانزدهمین روسای‌جمهور آمریکا را هم شکست بدهد.

طبق بررسی روزنامه «گاردین» انگلیس، «فیلیپ راکر» و «کارول لیونینگ» خبرنگاران واشنگتن پست اظهارنظر ترامپ را در کتاب جدید خود در باره وی با نام «تنهایی می‌توانم درستش کنم» بازگو کرده‌اند. 

به نوشته این دو نفر، ترامپ به آن‌ها گفته بود: فکر می‌کنم کار سختی باشد که جورج واشنگتن زنده بشود و آبراهام لینکلن را به عنوان معاون خودش برگزیند، (اما اگر اینطوری می‌شد) بسیار سخت می‌توانستند من را شکست دهند.

مورخان معمولاً واشنگتن را که از بنیان‌گذاران ایالات متحده شناخته می‌شود و لینکلن را به عنوان بهترین روسای‌جمهور آمریکا در تاریخ این کشور رتبه‌بندی می‌کنند. 

ادعای ترامپ در حالی است که در برخی نظرسنجی‌ها حدود نیمی از مردم آمریکا ترامپ را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ این کشور خوانده‌اند. او همچنین تنها رئیس‌جمهوری در این کشور است که دو بار استیضاح شده است. 

این اولین بار نیست که ترامپ ادعای شکست جورج واشنگتن را در انتخابات مطرح کرده است. او قبل از انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا هم در یک برنامه گفته بود اگر مسئله همه‌گیری نبود، توانایی شکست واشنگتن را هم داشت. 

ترامپ گفته بود: نمی‌دانم دیده‌اید یا نه، نظرسنجی‌ها مانند موشک فضاپیما (به نفع من) بالا می‌روند. جورج واشنگتن قبل از این بلا، بلای چینی (همه‌گیری کرونا) کار سختی برای شکست من پیش رو داشت. 

23311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1536779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم DE ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    درود بر ترامپ