نکات مهمی که قبل از خرید پمپ آب صنعتی باید بدانید!

یکی از تجهیزات بسیار مهمی که امروزه در صنایع مختلف شاهد استفاده از آن ها هستیم، پمپ های صنعتی هستند. این دسته از پمپ ها کاربردهای گوناگون و مختلفی داشته و در صنایع از این پمپ ها استفاده می شود.

نکات مهمی که قبل از خرید پمپ آب صنعتی باید بدانید!

پمپ طبقاتی چگونه عمل می کند

یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره مطرح می شود این است که عملکرد پمپ طبقاتی چگونه است و این پمپ آب صنعتی به چه نحوی می تواند نیاز افراد را برطرف کند؟

به منظور بررسی این مسئله باید گفت که پمپ های طبقاتی به دسته ای از محصولات گفته می شود که به صورت عمودی و افقی با استفاده از متریال های مختلفی چون چدن و استیل ساخته شده و در بخش هایی چون صنایع مختلف در حوزه کشاورزی از آن ها استفاده می شود.  
این دسته از پمپ ها به شما کمک می کنند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن فرایند پمپاژ آب را انجام داده و نیاز خود را به راحتی برطرف کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که امروزه شرکت های مختلفی در حوزه طراحی و تولید پمپ طبقاتی فعالیت می کنند و شما می توانید از این برندها محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.


پمپ طبقاتی عمودی و افقی

پس از آن که شما را با پمپ های طبقاتی آشنا کردیم، ممکن است این سوال بسیار مهم برای شما مطرح شود که پمپ های طبقاتی عمودی و افقی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند و چرا شاهد به وجود آمدن دو نوع پمپ طبقاتی هستیم؟
به منظور بررسی این مسئله بسیار مهم باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر شاهد تفاوت بسیار مهمی بین پمپ طبقاتی عمودی و افقی هستیم.

به منظور بررسی این مسئله باید گفت که پمپ های عمودی به نسبت پمپ های طبقاتی افقی سطح مقطع بسیار کمی دارند و همین مسئله باعث می شود تا در مکان هایی که شاهد محدودیت فضا و جا هستیم بتوان به بهترین شکل ممکن از این دسته محصولات استفاده کرد.
به عنوان مثال فرض کنید که قصد استفاده از پمپ در محلی را دارید که فضای بسیار کمی برای کار شما وجود دارد.

در چنین شرایطی شما می توانید به جای آن که از یک پمپ افقی استفاده کرده و درصد بسیار زیادی از فضا را به این پمپ اختصاص دهید، به سراغ پمپ طبقاتی عمودی رفته و از این دسته محصولات برای حل نیاز خود کمک بگیرید.

استفاده از پمپ عمودی به شما کمک می کند تا با بهینگی فوق العاده ای اقدام به نصب این محصول کنید.


بهترین پمپ طبقاتی

یکی از سوالات بسیار مهم که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند این است که به منظور خرید پمپ طبقاتی بهتر است تا به سراغ چه محصولاتی برویم و چه شرکت های مشهور و معتبری در این حوزه فعالیت می کنند؟
به منظور پاسخ به این سوال باید گفت که امروزه شاهد فعالیت ها شرکت های مختلفی در حوزه تولید پمپ های طبقاتی در سراسر جهان است و همین مسئله باعث شده تا شاهد به وجود آمدن محصولات گوناگونی چون پمپ طبقاتی ایرانی، چینی، ایتالیایی و... باشیم.
همان طور که مشاهده می کنید شرکت های مختلفی در حوزه طراحی و تولید این دسته از محصولات فعالیت می کنند اما اگر بخواهیم از بین تمامی این شرکت ها به سراغ بهترین برند تولید کننده پمپ طبقاتی رفته و محصولات شرکت گذرگاه صنعت را به شما معرفی کنیم می توان شرکت های ایتالیایی فعال در این زمینه نظیر لوارا را معرفی کرد.

پمپ طبقاتی لوارا به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار شناخته شده و افرادی که کیفیت بالای مصرف برایشان اهمیت دارد به سراغ این محصول می روند.
همچنین یکی دیگر از شرکت های طراح و تولید کننده پمپ آب پنتاکس نام دارد.

این شرکت نیز ایتالیایی بوده و به ساخت محصولات باکیفیت و حرفه ای شهرت دارد.

نکات مهمی که قبل از خرید پمپ آب صنعتی باید بدانید!

پمپ پنتاکس ایتالیایی

به منظور بررسی بهترین شرکت های تولید کننده در بازار بهتر است تا نگاهی به برند ایتالیایی پمپ پنتاکس انداخته و در رابطه با این شرکت صحبت کنیم.

برند پنتاکس از سال ۱۹۹۰ فعالیت خود را در بازار ایتالیا به منظور تولید پمپ های با کیفیت و حرفه ای آغاز کرد.

در مدت زمان کوتاهی پمپ پنتاکس تبدیل به یکی از بهترین و باکیفیت ترین پمپ های موجود در بازار شد و به همین دلیل این دسته از محصولات به سایر نقاط جهان نیز صادر گشت.
همین مسئله سبب شده تا در حال حاضر شاهد عرضه پمپ پنتاکس در بازار ایران نیز باشیم و افرادی که قصد خرید پمپ با کیفیت و حرفه ای را دارند، به سراغ این دسته از محصولات رفته و پمپ پنتاکس را خریداری می کنند.

نکات مهمی که قبل از خرید پمپ آب صنعتی باید بدانید!


پمپ آب خانگی

نکته مهمی که به منظور خرید پمپ آب صنعتی باید بدانید این است که این دسته از محصولات قابل مقایسه با پمپ های خانگی نیستند؟

چرا که پمپ صنعتی با توجه به نیاز صنعتگران تولید شده و در واقع برای استفاده در کارگاه ها و کارخانه ها از آن ها استفاده می شود.

این در حالی است که پمپ آب خانگی بسیار ضعیف تر بوده و متناسب با نیاز عادی مصرف کنندگان و با امکانات معمول عرضه می شوند.

در نتیجه شما نمی توانید در یک محیط صنعتی اقدام به خرید پمپ آب خانگی کنید، چرا که هر محصولی متناسب با ویژگی ها و امکاناتی دارد برای بخش خاصی مورد استفاده قرار گیرد.


پمپ پنتاکس ایرانی بخریم یا ایتالیایی

به دلیل محبوبیت برند پنتاکس و افزایش فروش محصولات این شرکت شاهد به وجود آمدن کپی های مختلفی از محصولات این شرکت در اقصی نقاط دنیا هستیم. در همین راستا در کشور ایران نیز شاهد تولید پمپ پنتاکس ایرانی هستیم و شما می توانید این دسته از محصولات نیز خریداری کنید.  
نکته مهم این است که پمپ پنتاکس ایرانی یک مدل کپی از محصولات اورجینال و اصلی این شرکت ایتالیایی به حساب می آید و به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر کیفیت بالا برای تان اهمیت بسیار زیادی دارد، به سراغ مدل های ایتالیایی این دسته از محصولات بروید اما اگر به دنبال یک محصول اقتصادی و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما این است که از بین پمپ های مختلف موجود در بازار به سراغ پمپ پنتاکس ایتالیا رفته و این دسته از محصولات را خریداری کنید.

گذرگاه صنعت مشاور تخصصی انتخاب انواع پمپ صنعتی و خانگی

به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش محصولات با مشاورین و کارشناسان شرکت گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان تماس حاصل فرمائید.

 ۸۹ ۲۰۰ ۸۸۸ –۰۲۱

www.gozargah.biz

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1537045