ترامپ: پنس اگر شجاعت داشت نتیجه متفاوتی در انتخابات رقم می‌خورد

فارس نوشت:«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از معاونش در دوران ریاست‌جمهوری انتقاد کرده و باخت در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ را به عدم شجاعت او ربط داده است.

این اظهارات ترامپ در یک فایل صوتی که به تازگی از او منتشر شده مطرح شده است.

ترامپ در این فایل صوتی می‌گوید: «از نظر من، اگر مایک پنس شجاعت لازم را داشت تا نتایج را به نهادهای قانونگذار ایالتی برگرداند، شاهد نتیجه متفاوتی در انتخابات می‌بودیم.»

ترامپ در ادامه بار دیگر ادعای خود درباره وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ را تکرار کرد و گفت در چنین شرایطی مایک پنس می‌بایست از قانون اساسی آمریکا دفاع می‌کرد.

او گفت: «من فکر می‌کردم در انتخابات تقلب شده. وقتی تعداد رأی‌ها از رأی‌دهندگان بیشتر است، معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده باید از قانون اساسی ایالات متحده محافظت کند.... من فکر نمی‌کنم، معاون رئیس‌جمهور قرار است فقط مجسمه‌ای باشد که آرا را از ایالت‌ها می‌گیرد و آنها را فوراً به کنگره تحویل می‌دهد.»

طرح این اظهارات نشانه دیگری از اختلافات میان ترامپ و مایک پنس است. «دونالد ترامپ» ماه پیش  هم گفته بود قصد دارد انتخاب «ران دی سانتیس» را به عنوان زوج انتخاباتی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ مورد بررسی قرار دهد.

23311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1537653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =