صحبت‌های باورنکردنی مربی استقلال درباره یک گروگان‌گیری!

فارس نوشت: مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال گفت:دستگاه یخ­ ساز که یکی از لوازم ضروری اولیه در تابستان برای ریکاوری و پیشگیری از آسیب است، به علت بدهی 4 میلیونی در مجموعه آزادی گروگان گرفته شده است.

بهزاد نوشادی  با اشاره به مشکلات تیم استقلال اظهار داشت: تیم استقلال در شرایط نامناسب و ناعادلانه ­ای تمرین می­ کند و ما از نظر سخت ­افزاری، شرایطی آماتوری داریم.

وی افزود: لوازم بدنسازی ما در حد مدرسه فوتبال است و شاید باور نکنید که از لوله پولیکای دست ساز در تمریناتمان استفاده می­ کنیم! من بعضی از لوازم تمرینی شخصی خودم را برای تمرین بازیکنان آورده ­ام. در بهمن ماه به نماینده اسپانسر "های ­وب" عرض کردم که با 120 میلیون تومان، می­توان لوازم حرفه ای  کامل برای تیم خرید و باشگاه را تجهیز کرد که ماندگار هم خواهد بود.

مربی بدنساز استقلال تاکید کرد: بعد از این درخواست به من گفتند پول نداریم. حتی هزینه غذای روزانه، مبلغ 90 میلیون تومان در ماه بود که آن را هم قطع کردند و مقرر شد به جای آن، حدود 35 میلیون لوازم تمرینی بگیریم. بنده با اعتبار شخصی، این لوازم را تهیه کرده و تحویل باشگاه دادم ولی نماینده اسپانسر پرداخت آن را پشت گوش انداختند و بعد از چند ماه هم باشگاه را ترک کرده و جدا شدند.

نوشادی خاطرنشان کرد: استقلال تنها باشگاهی در دنیا است که به عنوان تیمی حرفه ­ای  نمی­ تواند یک تمرین تاکتیکی پشت درهای بسته داشته باشد. هر کسی می­ تواند از داخل اتومبیل خود، تمام جزئیات تمرینات کادر فنی را فیلمبرداری کند. زمین تمرین اجاره ­ای است و هر روز می­ گویند قرارداد زمین تمام شده و شاید به جای دیگری برویم.

وی تاکید کرد: دستگاه یخ­ ساز که یکی از لوازم ضروری اولیه در تابستان برای ریکاوری و پیشگیری از آسیب است، به علت بدهی 4 میلیونی در مجموعه آزادی گروگان گرفته شده است.رختکن ما در کانکس است و تابستان بدون وسیله سرمایشی، شرایط زجرآوری در گرما داریم.

نوشادی تاکید کرد:با مدیریت و هزینه شخصی سرمربی، تیم استقلال متحد و با انگیزه در بازی دربی حضور یافت و آمار غیرقابل باوری را به نمایش گذاشت. در این بازی تیم مقابل، طی 120 دقیقه حتی یک ضربه به چهارچوب و یا یک ضربه کرنر نداشت. تیم استقلال با مالکیت توپ 67 به 33 در 15 دقیقه وقت اضافه، بازی را با پیروزی پشت سرگذاشت. اما اکنون بازیکنان، خسته و نا امید هستند.یک هفته دیگر، لیگ تمام می­ شود ولی بازیکنان استقلال بی­اعتماد و سرخورده، حتی کمتر از نیمی از مطالبات خود را دریافت نکرده ­اند.

مربی بدنساز استقلال یادآور شد: دغدغه کادر فنی از مشکلات تیم برای بازی قهرمانی جام حذفی و پلی ­آف آسیایی در مقابل حریف حرفه ­ای عربستانی است. حریفی که در اروپا اردو زده و با امکانات فوق حرفه­ای سرگرم آماده سازی برای مسابقات است.مشکلات فعلی تیم استقلال محدود به موارد مذکور نیست. بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود و نیز عدم وجود شرایط تمرینی استاندارد، دچار افت روحی شده­ اند که این امر خود ممکن است احتمال آسیب دیدگی و افت کیفیت عملکرد فنی و بدنی آنان را به همراه داشته باشد. از سوی دیگر جذب بازیکن برای فصل آینده نیز خود معضل بزرگی برای تیم استقلال و کادر فنی به شمار می ­رود.

وی ادامه داد:موارد یاد شده، مشتی از خروار مشکلات تیم بزرگ و مردمی استقلال است که دیر زمانی است با آن دست به گریبان بوده و اراده ­ای هم برای حل و یا کاهش آن، دیده نمی ­شود.

بیشتر بخوانید: تمجید خاص کولاکوویچ از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1537898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =