۳ نفر
۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
پرسپولیس در آستانه ثبت یک رکورد ویژه

پرسپولیس در آستانه ثبت یک رکورد خاص خانگی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس آخرین بار در مسابقات فوتبال لیگ سال گذشته در تهران روز ۱۷ مرداد ماه سال قبل  برابر تیم ذوب آهن بازنده شد اما بعد از آن شکست پرسپولیس دیگر برابر هیچ تیمی در تهران شکست نخورد.

در این یک سال پرسپولیس تنها برابر تیم هایی چون الدحیل قطر و نماینده کره جنوبی در لیگ قهرمانان پارسال و مسابقه برابر الوحده در لیگ قهرمانان امسال و بالاخره آلومینیوم اراک بازنده شده که همه خارج از تهران برگزار شده است و چنان که گفتیم پرسپولیس بعد از ۲ بازی برابر تراکتور و پیکان، در صورت بی شکستی مرز دوران بی شکستی خود را به یک سال رسانده وبا توجه به تعطیلی مسابقات این تیم، احتمالا این مرز به طور اتوماتیک به ۱۴ ماه تا شروع مسابقات فوتبال لیگ سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

پرسپولیس در هفته های پایانی لیگ نوزدهم پس از آن که قهرمانی اش قطعی شد، مقابل ذوب آهن در تهران شکست خورد. ذوب آهن با هدایت لوکا بوناچیچ سرمربی پرسپولیس را شکست داد و بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرد. از آن تاریخ به بعد پرسپولیس در تهران به هیچ تیمی نباخت. اگر چه این تیم دو بار مقابل استقلال در ضربات‌پنالتی شکست خورد و از جام‌حذفی بیرون رفت اما وقتی بازی به پنالتی می کشد، نتیجه مساوی در کارنامه هر دو تیم ثبت می شود و برد و باخت به حساب نمی آید.

بیشتر بخوانید: حمایت پسر آمیتا باچان از ورزشکاران المپیکی هند

۲۵۳ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1537945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =