تمدید قرارداد پوچتینو با پاری‌سن‌ژرمن

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن قرارداد خود با این باشگاه تا سال 2023 تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ مائوریسیو پوچتینو با پاری سن ژرمن یک تمدید قرارداد یک ساله را امضا کرده است.

پوچتینو در ماه ژانویه به PSG پیوسته بود و ژوئن سال 2022 با پاریسی ها قرارداد داشت. قرارداد او او با غول لیگ یک فرانسه حالا تا 2023 ادامه خواهد داشت.

پس از جدایی ژوزه مورینیو از تاتنهام، نام پوچتینو به عنوان یکی از گزینه های هدایت باشگاه سابقش مطرح شد، اما این صحبت ها به جایی نرسید و باشگاه شمال لندنی با نونو اسپیریتو سانتو قرارداد امضا کرد.

پوچتینو پس از تمدید قرارداد گفت: "من واقعاً بسیار خوشحالم، برای خودم و همچنین برای دستیارانم. حس اعتماد باشگاه برای ما بسیار مهم است و ما حداکثر توان خود را خواهیم گذاشت تا هواداران به پاری سن ژرمن افتخار کنند.

به همین دلیل است که ما سعی خواهیم کرد تا با اتحاد و یکپارچگی به همه اهداف خود برسیم. بیست سال پیش من کاپیتان این باشگاه بودم و امروز مربی هستم... این رویایی است که به حقیقت پیوسته است. "

ناصر الخلیفی، رییس PSG، در این باره گفت: "ما خوشحالیم که مائوریسیو بار دیگر پایبندی و تعهد خود به خانواده پاری سن ژرمن را تایید کرده است.

او که 20 سال پیش کاپیتان تیم بوده است، ارزش های باشگاه، جاه طلبی و چشم انداز آینده را درک می کند. با رهبری مائوریسیو  ما از آنچه در آینده در انتظارمان است هیجان زده و مطمئن هستیم."

پوچتینو که پس از اخراج توماس توخل به هدایت PSG منصوب شد، در اواسط فصل مسئولیت هدایت تیم را به عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: طوفان در انتظار استقلال؛ 12 آبی‌پوش فسخ می‌کنند!

۲۵۳ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1537946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =