۷ نفر
۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
افشاگری پژمان نوری درباره یک استقلالی

پژمان نوری درخصوص اتفاقات بازی ملوان و بادران افشاگری کرد و گفت: علی خطیر شب قبل از بازی در هتل داوران چه می کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان دربرنامه تلویزیونی با اشاره به اتفاقات دیدار ملوان و بادران دست به افشاگری زد و به نکاتی اشاره کرد که باید به آنها رسیدگی شود. نوری گفت: یادم است که چند بازی قبل آقای فلاح مدیرعامل فجر با من تماس گرفت و گفت نمی خواهید با تمام قوا بازی کنید اما گفتم که ما ملوان هستیم و اگر خاطرتان باشد چند سال قبل استقلال نتیجه می خواست اما بردیم و پرسپولیس قهرمان شد. داخل زمین به بازیکن ما می گفتند که برای شما مهم نیست و چرا این کار را می کنید.

او ادامه داد: علی خطیر، عضو سابق فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال در اردوی داوران پیش از بازی حضور داشته است. سوال من این است که علی خطیر شب قبل از بازی در هتل داوران چه می کرد؟ چرا ساعت ۶ و پانزده دقیقه که داوران خارج می شوند ایشان پشت آنها از هتل خارج می شود. من یک سری دیگر مستندات دارم و اگر کمیته اخلاق مرا بخواهد صحبت می کنم.
 

نوری در پایان گفت: آقای کرمانشاهی یک ویلا در انزلی دارد ‌و سه شب قبل وارد انزلی شده بود و در هتل مستقر نشدند. کار سختی نیست که بخواهیم کنترل کنیم. باید جرایم سنگین باشد. اشکان خورشیدی وقتی آن اشتباه بزرگ را که در زمان کورس بودن ما انجام دادند چه کردند؟ بازی لیگ برتری به او دادند. ایشان (علی خطیر) تهش می خواهد بگوید برای تفریح آمده بودم اما کسانی که فوتبالی هستند و همه چیز آن را می‌دانند بهتر دلیل این حضورشان را می‌دانند.

بیشتر بخوانید: طوفان در انتظار استقلال؛ 12 آبی‌پوش فسخ می‌کنند!

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1537949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =