۹ نفر
۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
بازیکنی که خیال مجیدی را راحت کرد

بابک مرادی وینگر ۲۷ ساله استقلال که در دیدار رفت مقابل نساجی پاس گل داده و با آمادگی کامل در اختیار فرهاد مجیدی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بابک مرادی وینگر چپ تیم استقلال که با ۲۷ سال سن متولد شهر یاسوج بوده و در ابتدای فصل جاری از باشگاه ماشین سازی تبریز به استقلال پیوست در بازی قلبی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان جزو بازیکنان ثابت این تیم به شمار می‌رفت.

مرادی در دور رفت مقابل نساجی مازندران هم ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال بود و در دقیقه ۸۴ پاس گل سه امتیازی فرشید اسماعیلی را برای او ارسال کرد و امتحانش روبروی حریف مازندارنی را با نمره قبولی پشت سر گذاشت.

مرادی که از بازی برگشت با سایپا (یک هفته پیش از دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس) بار دیگر پس از مدتها دوری از مسابقات به ترکیب استقلال برگشته ظرف سه بازی اخیر شرایط خوبی را از خود ارائه کرده و توانسته نظر مثبت فرهاد مجیدی را جلب کند.

او این روزها به رغم برگزار نشدن تمرینات استقلال، به طور اختصاصی تمریناتش را دنبال کرده و فرهاد مجیدی هم از این موضوع مطلع است. مرادی امروز همراه کاروان استقلال عازم شمال می‌شود تا به احتمال زیاد فردا از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش به میدان برود.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =