۰ نفر
۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
بهترین هتل های اصفهان برای خانواده

بهترین هتل‌های اصفهان کدام است؟ در شهری مثل اصفهان که پر است از هتل‌های بی‌نظیر کدام‌یک هم صرفه اقتصادی دارد و هم کیفیت خدماتی؟ این‌ها سوالاتی است که ذهن بیشتر مسافران این شهر فیروزه‌ای را درگیر می‌کند. شهری رویایی که جاذبه‌های گردشگری آن بیشتر از هر چیز دیگرش بین مردم دنیا معروف است.

اصفهان شهر هتل‌های بی‌نظیر نیز به‌حساب می‌آید. هتل‌هایی که نمونه‌های آن را در هیچ جایی نمی‌توان یافت. در ادامه با ما همراه باشید تا اصفهان و هتل‌هایش را یک‌جا معرفی کنیم.

هتل‌های اصفهان

زیروروی همه هتل‌های اصفهان چیزی جز کیفیت و خدمات نیست. البته باید این مساله را نیز مدنظر داشته باشید؛ در این هتل‌ها چیزهایی می‌بینید که بدون مبالغه در همه هتلی نیست. شاید اسم هتل عباسی یا هتل زهره اصفهان را شنیده باشید. زندگی در ساختمانی که هر آجرش بیشتر شبیه قصر است، حتما لذت بخش نیز خواهد بود. پس با هتل‌های هنری، سنتی، تاریخی و زیبای اصفهان آشنا شوید.

هتل عباسی

نام اصفهان با نام عباسی گره عجیبی خورده است. زیباترین خیابان این شهر نامش چهارباغ عباسی است و کنار آن بهترین هتل تاریخ نیز همین نام را دارد. هتل عباسی فراتر از حد تصور هر مسافری است. محلی برای اسکان وزرا و سفرا که به نظر من نه برای استفاده عمومی که بیشتر برای موزه باید استفاده شود. این هتل با انواع اتاق‌ها و امکانات چنان خدماتی برای شما فراهم می‌کند که حس شاه عباس را داشته باشید با همان شکوه و عظمت.

این هتل پنج ستاره کمی گران قیمت است. البته این مساله در برابر امکاناتی که ارائه می‌دهند، اصلا به چشم نمی‌آید. نقشه این هتل شبیه ساختمان‌های قدیمی با حیاطی بسیار بزرگ وسط زمین و خانه‌هایی دورتادورش طراحی شده تا تم تاریخیش حفظ شود. اتاق‌ها دورتادور حیاطی بزرگ با درخت‌های تنومند ساخته شده‌اند. خود اتاق‌ها نیز همین شرایط را دارند. نقشه آن‌ها و موادی که در ساختمان هتل استفاده کرده‌اند، درست شبیه خانه‌های قدیمی است که در فیلم‌هایی مثل شهرزاد دیده‌اید.

بهترین هتل های اصفهان برای خانواده

هتل عباسی تنها هتل اصفهان نیست که چنین شرایطی دارد، اما تنها هتل اصفهان است که بهترین کیفیت ممکن را دارد. همان‌طورکه گفته شد این هتل خدمات خوبی نظیر اتاق‌های فول امکانات، سالن بدنسازی، باشگاه‌های ورزشی، استخر، خشکشویی، اتاق سیگار، پذیرش 24 ساعته، فضای سبز، کافی نت و... دارد؛ اما برای خانواده‌ها مناسب نیست. اگر همراه خانواده هستید و دوست دارید در هتلی باکیفیت سکونت داشته باشید، بهتر است در هتل کوثر اصفهان اتاق رزرو کنید که در ادامه بررسی می‌شود. هتل عباسی بیشتر برای زوج‌های جوان یا خانواده‌هایی مناسب است که کودک و بچه همراهشان نیست.

هتل کوثر اصفهان

بین همه هتل‌های اصفهان هتلی قدیمی و بزرگ کنار 33 پل ساخته شده که واقعا کفاف اقامت همه مسافران این شهر را هم می‌دهد. هتل کوثر اصفهان یکی از آن قدیمی‌های شهر است که بعد از انقلاب زیر نظر شرکت پارسیان کوثر به کار خود ادامه داد. هتل ساختمانی بزرگ با اتاق‌های مجلل و معماری آدابی دارد که در کم‌تر شهری نظیر آن را می‌توان یافت. انوع اتاق‌های دو تا پنج نفره را می‌توان با هر نوع امکاناتی که بخواهید در این هتل پیدا کنید. از اتاق‌های فول امکانات تا اتاق‌های ساده از پنج نفره‌های آپارتمانی تا دو نفره‌های ساده همه در این ساختمان بزرگ قرار دارند.

بهترین هتل های اصفهان برای خانواده

مهم‌ترین ویژگی که برای این هتل ذکر می‌شود، دسترسی بسیار خوب آن است. از این هتل تا چهارباغ و پل‌های معروف زاینده رود فقط سه دقیقه پیاده‌روی است. همچنین تا میدان نقش جهان نیز مسافتی نیست و فقط باید طول چهارباغ و خیابان سپه اصفهان را پیاده‌روی کنید. از هر نظر که به این هتل نگاه کنید، هم مناسب خانواده‌ها و هم مجردها است. حتی اگر گروهی را برای سفر کاری به اصفهان بیاورید بازهم هتل کوثر با خدماتی که ارائه می‌دهد، می‌تواند سفر شما را به بهشت تبدیل کند.

باشگاه‌های بدنسازی بسیار عالی، رستوران، کافه تریا، خدمات معلولان، پذیرش 24 ساعته، اتاق‌های فول امکانات، استخر، سونا، جکوزی، آرایشگاه و هر چه که فکرش را بکنید در این هتل قرار داده شده است.پیشنهاد می‌کنم هتل کوثر را به‌عنوان بهترین هتل اصفهان بدانید؛ زیرا با توجه به قیمت و شرایطش از هر نظر عالی خواهد بود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538429