۰ نفر
۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۵

معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران از راه‌اندازی سامانه نوین خرید آب به صورت کارتی خبر داد.

 بهرام حیدری با اشاره به ماده 8 قانون هدفمندی یارانه‌ها مبنی بر اختصاص بخشی از درآمدهای ناشی از این قانون به پروژه‌های کاهش مصرف، هدف از اجرای طرح خرید کارتی آب را کاهش مراجعه مشترکان به بخش‌های مختلف این شرکت و پرهیز از ورود به اماکن مشترکان دانست.

وی در تشریح این طرح گفت: با نصب و راه‌اندازی کنتورهای جدید و هوشمند و دریافت یک کارت شارژ و یک رمز، مشترک این امکان را خواهد داشت تا به مقدار مصرف ماهانه و یا سالانه خود آب خریداری کند و وجه آن را از طریق دستگاه‌هایی که در تمامی امور مشترکان نصب شده ‌است، پرداخت کند.

وی اظهار داشت: هم اکنون تمامی نواحی امور مشترکان مجهز به دستگاه شارژ آب کارتی شده‌اند و مشترکان می‌توانند مبلغ آب خریداری‌ شده را از طریق آن دستگاه بپردازند و با توسعه این طرح و افزایش تقاضای مشترکان در آینده این امکان از طریق تمامی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها میسر خواهد شد.

حیدری ادامه داد: این سامانه، صرفه‌جویی اقتصادی و اجتماعی بسیاری را برای شرکت و مشترکان به همراه خواهد داشت که از آن جمله می‌توان به کاهش مراجعه افراد به امور مشترکان و در نتیجه کاهش رفت‌ و آمدهای شهری و همچنین کاهش هزینه‌های مربوط به قرائت کنتور و چاپ و توزیع قبوض آب ‌بها اشاره کرد.

وی اضافه کرد: این سامانه در زمان حاضر در کل استان تهران راه اندازی شده و مشترکان با مراجعه به نواحی آبفا می‌توانند نسبت به درخواست استفاده از این سامانه اقدام کنند.

به گفته وی، در زمان حاضر یک سری از مشترکان خاص ملزم به اجرای این طرح هستند که توصیه ما این است که مشترکان دوره‌ای مانند خانه‌های ویلایی و یا آنان که در هنگام قرائت کنتور حضور ندارند از این شیوه نوین استفاده کنند. 221/

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
    0 0
    گل بود به چمن اراسته شد همینو کم داشتیم غسل وطهارت مثل اروپایی میره کنار به جاش دستمال کلینکس میاد مطمئن باشید نقدینگی در اینده به سوی دستمال کلینکس میرود
  • رازی IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    ماشاالله با این 45500 تومان پس فردا هم اعلام میگنند که اجاره خانه ها تونو هم بپیردازید - سفر خارجی هم بروید و.......