شما نظر بدهید/چرا اسرائیل با پگاسوس آزادی مردم جهان را هدف گرفته است؟

افشای فعالیت یک بدافزار از سوی اسرائیل آزادی مردم جهان خبرنگاران و روزنامه نگاران را هدف گرفته است؛هدف این رژیم اشغالگر چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، این روزها اخبار نرم افزار جاسوسی پگاسوس داغ است.بدافزاری که ظاهرا اسرائیل با آن دولت های عربی حاشیه خلیج فارس را خریده است. این نرم افزار جاسوسی از عمده رهبران جهان و خبرنگاران و خبرگزاری های مهم به طور گسترده جاسوسی کرده و حتی ردیابی جمال خاشقچی نیز از همین نرم افزار بوده است. برخی از رسانه ها در کنار رهبران جهان که قربانی این بدافزار شده اند از هدف گرفتن آیت الله سیستانی نیز خبر داده اند. تا کنون لیست جامعی از تمامی قربانیان منتشر نشده اما این سوال مطرح است که آیا اسرائیل جنگ خود را با کشورها تغییر داده و سلاح خود را به یک بدافزار تبدیل کرده است؟با چه هدفی اسرائیل امنیت جهان را به خطر انداخته؟ آیا این رژیم اشغالگر توانایی جنگ ندارد که آزادی مردم جهان را هدف گرفته است؟

شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت انتهای همین خبر برای ما ارسال کنید.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    شما به مملکت خودت بچسب !
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      شما نظر نده!
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      25 91
      خرجت بالاست خرجت رو میدیم فقط مراقب باش اغفال نشی برات گرون تموم میشه
    • ناشناس IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      0 2
      تو چرا بهت برخورد. توو آمریکا هم پرچم اسرائیل را دارن آتیش می‌زنند. ای کاسه ی داغتر از آش، اسرائیل توو تمام دنیا منفوره
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      8 0
      منظورش اینه که به مملکت خیانت نکنی
    • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      2 0
      ۱۳:۰۷ ، ما هم خرجت رو میدیم که برای همیشه اون صدای نحست رو ببری ، برای همیشه
  • حسنعلی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    چون اسراییل برای بحران سازی بوجود امده و حیات سیاسی اش به این مهم بستگی دارد و هر زمان در بحرانها کم بیارد از وسایل گوناگون استفاده می کند از قتل ، ترور و جنگ تا عملیات سایبری و ادم ربایی و هر کاری غیر انسانی که فکرش را کنید.
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      33 17
      قبل از تشکیل اسرائیل، سازمان مخفی هاگانا برای تشکیل رژیم صهیونیستی دسیسه چینی میکرد، سازمان های اطلاعاتی امروز اسرائیل فرزندان نامشروع هاگانا هستند.
  • عرشیا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    آزادی مردم‌ جهان ؟ ما خودمون مجلس انقلابی داریم که طاقت گوگل و واتس اپ و اینستاگرام رو هم نداره......
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      نهایت تصوری که جماعت برانداز از اینترنت دارند و خودشون رو با عازادی عازادی میکشند، سایت های وزین منوتو، رادیو فردا، رادیو زمانه، نماد ابتذالِ بیمارگونه خرده بورژوا؛ توییتر و ... هست. اکثر سایت های مهم خبری جهان فیلتر نیستند، ایضا سایت های علمی .تنها سایت هایی که بد نبود فیلتر نباشند یوتیوب و وردپرس هستند. حالا خوبه شما انقدر ادعای گردش عازاد اطلاعات دارید که میرید لوگوی پپسی روی ماه ببینید و فکر میکنید پهلوی که 76 درصد زنان بالای 15 سالش بیسواد مطلق بودند قدرت منطقه و جهان بوده!
    • GB ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      4 2
      با همون پیکان پهلوی تا مدت ها پیش ارتزاق میکردید.
    • عرشیا IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      5 0
      جناب معین الرعایا هتاکی و بی ادبی قسمت لاینفک رفتارهای شما و جناح چماق به دستان است فقط در جوابتان می‌گویم:کافر همه را به کیش خود پندارد
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    هیچ تهدیدی بالاتر از طرح صیانت از اینترنت نیست
    • یه آدم عادی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      همه کشور ها این طرح را دارند حتی انگلیس
    • ناش IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      جناب آقای عادی دقیقا شما انگلیس زندگی میکنی یا سیستم اینترنت انگلیس رو راه انداختی؟! کجای دنیا به غیر از ایران و روسیه و چین انقدر فیلترینگ اینترنت به دلایل مسخره دارن؟! یه یوتوب توی این مملکت باز نیست.
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      3 0
      بزنید به انگلیسی فیلترینگ اینرنت بر حسب کشورها، میبینید که آزادترین اینترنت رو کشورهای امریکای شمالی و اروپا و اقیانوسیه دارند، شدیدترین فیلترینگ رو چین و روسیه و کره شمالی و ایران و چند کشور دیگه دارند! یه عده خودشون رو به اون راه و میگن هر کشوری همچین سیستمی داره، در حالی که دارن رو هوا حرف میزنند! حتی سخت ترین منتقدان این کشورها سایتی داشته باشند هم بازم دسترسی بازه! در حالی که چین تموم سایت های بزرگ دنیا رو فیلتر کرده منجمله حتی سایت های وی پی ان! حتی گوگل و یوتیوب هم فیلتره تو چین! اگه فیلتر نبود یوتیوب هم مثل هندی ها پر شده بود از چینی! داخل کشور که حرف از این میزنن که همه کشورها همچین سیستمی دارن، تنها کشورهای که همچین سیستم بسته ای دارن یکی چین هست یکی کره شمالی، حتی روسیه هم به مراتب از چین فیلترینگ کمتری داره!
    • GB ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      2 0
      بنویسید طرح صیانت از حقوق مردم و بخوانید طرحتجاوز به حقوق مردم
  • AU ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    39 89
    بزدلی اسرائیل را نشان می دهد جنگ خاله زنکی
  • AU ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    77 7
    حالا یه عده دنبال سلاح اتمی هستد در دنیای مدرنیته سلاح نظامی در حال حاضر همین هاس و بهتر هم جواب داده روش جنگ تغییر کرده
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      12 65
      از عبارت "دنیای مدرنیته" میشه فهمید که از اون دسته افرادی هستی که خوشبختانه فرار مغز ها شدی. مثل اون بلژیکی که اومد مثلا ایراد بگیره، اسم و فامیل جرج اورول رو غلط نوشت
    • US ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      58 16
      جناب 13:09 خیلی عقده شده تو هم فرار مغزها بشی ولی چون ... مغزی جایی راهت ندادن ؟ ببین داداش ایراد نداره برای قبرس اقدام کن ، ایران برای صادرات امثال تو با قبرس قرارداد داره خخخخخ ! راستی کتاب قلعه حیوانات به تو بیشتر شبیه هست مخصوصا شخصیت ناپلئون یک نگاه به خودت و تفکراتت بکن ! با تحقیر و تهمت یادگرفتید گفتمان کنید . قبرس خوش بگذره بهت خخخخ !
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      2 3
      پرچم امریکا مثل بقیه براندازا تو گلوت گیر کرده خر خر میکنی ؟
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      1 1
      این 14:16 از اون نوابیغ برجسته غرون و اعثار هست؛ مثلا اومده خوشمزه بازی دراره، ولی نفهمیده چی گفته. نمکدون، قبرس کشوریه که اصطلاحا خر صادر میکنه، نه وارد! واقعا باید این براندازا رو اتوپسی کرد و دید توی جمجمشون چی هست، چون قطعا حتی اگه محتویات دفعی هم بود تا این حد ابله نمیشدند.
    • LU ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      3 2
      معین الرعایا تو رو قبرس هم صادر کنیم ، برت میگردونن ، حاجی خدا شفات بده ! تو کل جواب هایی که دادی داری مغلطه میکنی ، میگی گوگل برای چی میخواهید و فکر میکنن همه مثل خودت و خانوادت فکر و ذکرشون زیر ناف هست ؟ با این حساب چاقو هم باید منع بشه چون باهاش میشه آدم کشت ! میگی اینترنت به چه درد خوزستان میاد ؟ دقیقا به همون دردی میاد که مردم از درد هموطن آگاه میشن و به هم کمک میکنن ، کمک میفرستن و مسئول بی کفایت نمیتونه ماست مالی کنه و بگه اوضاع گل و بلبل هست. در مورد جنگ های الکترونیک هم که منظور این دوست رو نفهمیدی کلا ! به علاوه شما نمیتونی در قرن 21 باشی و بگی خوب من همه چیز رو آنالوگ میکنم . جناب همون اینستا برای 1 میلیون نفر شغل ایجاد کرده کاری که از مسئولین ما بر نیومده ! اینکه شما از اینترنت در جهت نشر نظرات مشعشعت و بازدید سایتهای مستهجن استفاده میکنی مشکل تو هست و تربیتی که شدی ، قرار نیست همه مثل تو باشن که ! کلی انسان دارن استفاده درست میکنن از اساتید دانشگاهی تا بنگاههای تجاری . در دوران هوش مصنوعی هستیم و گیر فسیل هایی مثل تو افتادیم .
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      2 3
      14:16 الکی نمیگم که تمام برانداز ها فاقد مغز هستند. از قدیم گفتند زیره به کرمان نمیبرند، توی قبرس خر هست، پس به قبرس خر صادر نمیکنند، پس وقتی به خیال خودت و ذهن کوچیکت اومدی نمکدون بازی دربیاری و گفتی به قبرس برو، خودت داری میگی خر نیستی! تا این حد فاقد مغز و سفیه هستی ابله.
  • AU ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    39 3
    اینطور که رسانه ها نوشتند قطعا از مقامات ایران هم جاسوسی شده خصوصا تو مذاکرات
  • مجید AU ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    54 5
    ما هنوز گیر مساله نفوذ هستیم بین اینا با یه نرم افزار همه رو کنترل کردن!
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    14 74
    من موافقم، توی ایران هم باید همین باشه، چون توی ایران برانداز وجود داره و این برانداز ها چون سفیه و نادان هستند برای صدمه نزدن به خودشون و بقیه باید کنترل بشند.
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      51 6
      از اوضاع مملکت مشخصه کدوم طرف نادانه
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      2 1
      سرانه اسمی ایران در سال 1970، 385 دلار و در مکان 104 جهان، پایین تر از زیمباوه، موزامبیک، کیریباتی،گینه بیسائو و ... نرخ باسوادی زنان بالای 15 سال در اواخر حکومت پهلوی 24 درصد، میانگین جهانی در همون سال آمارگیری، 58 درصد! ( میانگین جهانی در سال 2016، 82 درصد بوده و در همون سال این نرخ برای ایران 81 درصد بوده )، امید به زندگی در اواخر حکومت پهلوی: 54 سال و در مکان 102 جهان، امید به زندگی ایرانیان در سال 2016: 76 سال و در مکان 64 جهان. نرخ فوت اطفال زیر 5 سال ایران، از هر 1000 تولد، در سال 1971: 186 فوت، همین نرخ در همون سال و برای عراق:108 فوت! ( این نرخ در حال حاضر برای ایران 14 هست، برای عراق 26 و میانگین جهانی 38 )
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      2 6
      13:44 کوچکترین شکی ندارم که هیچکدوم از این امارها رو نه تو میدونی، نه بقیه برانداز ها،چون همونطور که گفتم نهایت تصوری که ذهن ناتوان شما از اینترنت عازاد داره،سایت های رادیو فردا، منوتو، ایران وایر و اون سایت مبتذل توییتر و متاسفانه سایت های پورنوگرافی هست( این مساله درباره تک تک براندازا صدق میکنه و بنده که تاکنون خلافش رو ندیدم و تصور نمیکنم خلافش اصلا وجود داشته باشه )به دلیل ناتوانی شدید ذهنی شما، بسادگی میشه مفاهیم رو وارد مغزهای اماده شده و شستشو داده شده شما کرد و حس بدبختی رو القا کرد. از امثال شما ها در مسئولین و مقامات هم وجود داره. شما هم خواسته یا ناخواسته دارید مفت و مجانی برای کشورهای دیگه کار میکنید و این همه سایت و شبکه ماهواره ای و مصاحبه نتانیاهو و پمپئو برای باد کردن شماهاست اما از نظر مقامات اصلی اون ها، شما دون ترین و پست ترین افراد ایران هستید و اگر کارشون با ایران تموم بشه و شما به فلاکت محض بیفتید و شاخص توسعه انسانیتون بشه در حد افریقای مرکزی و بوروندی،یک خط هم براتون نمینویسند. درست مثل لیبی، لیبی ای که در همون سال 1970، سرانش 1882 دلار بوده،5 برابر ایران!
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      3 3
      سفیه و احمق اون پدرته که بفکر به بوجود آوردن تویه متعفن بدبو افتاد
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    72 9
    آب نیست برق نیست تورم رکورد زد راه حل طرح صیانت از کاربران .اینترنت قطع میشود
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    64 12
    به همان دلیلی که مجلس اقلیت امروز در مجلس به دنبال سلب ازادی از مردم به نام صیانت از فضای مجازی است!
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      5 42
      بیست و پنج میلیون انسان به این مجلس رای دادن. لطفا برای ارضای احساس درونی، تهمت نزنیم
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    37 1
    شما هم نرم افزار بساز خرابسش کنه ویا نتونه جاسوسی کنه ، دنیا همیشه در جنگ است حالا هر جنگی میتونه باشه
  • OM ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    42 3
    چرا برخی کشورها با تلاش برای ساخت سلاح هسته‌ای امنیت کشورها را به خطر می اندازند.
    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      0 1
      منظورت اسرائیله؟
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    30 2
    اسرائيل روش جنگ را تغيير داده
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    26 2
    كلشون كار ميكنه و با همين ابزار عربستان و امارات رو تو تله توافق ابراهيم انداخت اينطورى اسرائيل حسابى از همه اتو داره خصوصا رهبراى عربى
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    8 48
    وقتى از پس غزه كوچولو بر نمياد خب مشخصا سلاح جنگ رو خاله زنكى ميكنه
    • OM ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      2 0
      اگه آدمایی مثل شما ها جای اسراییلی ها بودن که الآن همون غزه کوچولو هم از روی زمین محو کرده بودید
  • معین FI ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    6 46
    با توجه به رشد روز افزون بد افزارهای جاسوسی از جانب دشمنان ایران و مسلمین و متدینین و ملت های آزاده ، باید طی یک طرح ضربتی و قبل از آنکه دیر شود برای صیانت و حفاظت آزادی بیان و دموکراسی اسلامی مردم سرافراز ایران ، باید اینترنت جهانی بالکل قطع شود ، ورود هرگونه کالای دیجیتال خارجی ممنوع اعلام شود و طرح اینترنت ملی سریعا به اجرا گذاشته شود . از عوامل بدبختی کنونی ما چه در زمینه فساد ها و اختلاصها و بی کفایتی ها همین اینترنت منحوس آمریکاییست . حتی قطعی برق بخاطر حملات سایبری بوده و با حملات سایبری به سد های ما و کم کردن خروجی آبها باعث ایجاد تنش و شورش شده تنها برای ضریه زدن و تجزیه و سوریه سازی ایران عزیزمون ! خودمون توانایی ساخت موبایل هوشمند ، جایگزین گوگل و فیسبوک و اینستاگرام و.. هستیم و بی نیاز از خارجی و غربی هایی هستیم که دستشون به خون ملت ایران آلوده هست و برای ما فقر و بدبختی میخوان !
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      26 0
      بیزحمت حالا ک انقد توانایی ی تراشه برا کارت ملی من بساز خیلی نیازش دارم
    • US ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      3 0
      معین الرعایا داشتم برات آرزوی شفای عاجل میکردم که رسیدم به این کامنت هات ، دیدم حیفه گفتم خدا شفات نده تا ما یکم بخندیم خخخخخخخخخ وای خدا ، مگه فقط لسم تو معین هستش و 6 دانگش رو به اسم تو سند زدن ؟ که به این مریدت که مثل خودت عقل ناقصی داره میگی از روی تو اسکی نره ؟ خخخخخخخخخخخخخ خدا جفتتون رو شفا بده
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      1 0
      مشابه گوگل و فیس بوک و اینستاگران یعنی برنامه هایی با بیش از ٢ میلیارد کاربر. شما توی ٢ میلیونی موندی.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    40 1
    طرح صیانت مجلس ما با بولدزر از روی اینترنت رد میشه و هرچی پگاسوس و گوگل و اینیستاگرام و واتساپ و کلاب هاوس و ایمیل و... هست رو کمپلت با خاک یکسان میکنه ، بعدش همه میپرسن آزادی در فضای مجازی چی هست اصلا ؟ آزادی نمندی ؟چندین میلیون جوانی هم که در حال کسب درآمد از طریق فضای مجازی هستن ، بیکار میشن و مجبور میشن سرشون رو از توی گوشی در بیارن و با یک طرح ضربتی دیگه مجبور به ازدواج بشن بعد جمعیتمون زیاد میشه و بیشتر از صد میلیون نفر از نعمت های بی شماری مثل آب و برق و هوای سالم و کارخوب و ....استفاده می کنند .فقط امیدوارم دوره های آموزش ارسال پیام با دود رو زودتر برگزار کنند.
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    6 0
    آدمها وقتی درتقابل همدیگرقرارمیگیرندیا بطور فیزیکی وابزارفیزیکی مبارزه میکنند( بیشتردرگذشته ها) ویا باتخریب وانحراف افکاروعواطف به همدیگرضربه میزنند. نبردامروزه بیشترپروپاگاندا (مدیریت افکار) ونابودی فرهنگی وعاطفه جمعی است. البته گسترش عوامل بیماری زابرای صدمه به سلامت جسم وذهن افرادروبا علوم مدرن ( مثل نانو) نباید فراموش کرد.
  • امیررضا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    20 0
    مشتریانش مهمترند از فروشنده هاش
  • ZA ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    30 1
    در عرصه امنیت و جنگهای سایبری در دنیا طرفی برنده است که قدرت تکنولوژیک بالاتری دارد. اسرائیل در این زمینه پیشرفت کرده، با ناسزا گفتن نمیتوان برتری ان را مخدوش نمود بلکه باید تکنولوژی ساخت تا بتواند به نحو موثر با آن مقابله کند. مابقی چرند است و ژوزتالیسم.
    • ناشناس IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      5 6
      اگه ایران دست به این کارا بزنه، میگن ضد حقوق بشر، ولی اگه اسرائیل این کارو بکنه میگن پیشرفت در تکنولوژی
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    1 0
    نظر ما رو فقط توی اینجور چیزا می خواید ؟!
  • اسکندرزاده IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 1
    معروف است که وقتی شخصی درحال غرق شدن باشد به هر وسیله ای که دستش برسد چنگ می اندازد و این حکایت این روزهای رژیم اسرائیل و برخی از حکومت های دیکتاتوری عربی است که برای بقای بیشتر به هر وسیله‌ای چنگ می اندازند
  • میثم IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 1
    برای بقای خود دست پا میزنه
  • میثم IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    1 0
    سپاه هم بره بسازه
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    7 2
    این ک شما گفتید ناتوانی در جنگ نیست . برتری هوش و تکنولوژیست
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      1 1
      بله هوش سیاه. اگر علم و تکنولوژی در دست یه جلاد بیفته خدا میدونه عاقبتش چی میشه
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 2
    اسرائیل باید ازصفحه روزگار حذف شود تا بعضی از جوانان مومن ما گمراه وهدر نشوند درضمن مرگبر کوروش پرست
  • شهلا IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    هر کس از قدرتمندان اگر توانایی اینکار را داشت حتما می کرد حتی کسانیکه ادعای مردم دوستی دارند
  • امیر محمد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 1
    برای اسرائیل که نماد ظلم و غارتگری و جنایت ( البته طبیعتا همه این کشور های جنایتکار مثل آمریکا و ... دستشون تو یه کاسه هست ...) اگر اینطور چیزی رو نمیشنیدین باید تعجب میکردین ... خدا از جهل کسانی که ناآگاهانه و البته از شمار کسانی که آگاهانه در زمین دشمن بازی میکنند کم کند * صلوات * پیشاپیش عید اکبر * غدیر * را به همه شیعیان و طرفداران حق تبریک عرض میکنم ... فلیبلغ الحاضر الغائب و الوالد الولد الی یوم القیامه