رضا ناجی:‌ با روحیه بالا سرطان را شکست دادم

میزان نوشت: بازیگر فیلم سینمایی «آواز گنجشک‌ها» گفت: بعضی از تهیه‌کنندگان متاسفانه سر قول و قرارداد خود نیستند، چهار سال پیش در سریال «دیوار به دیوار» بازی داشتم، اما هنوز تهیه‌کننده دستمزدم را به من نداده است.

رضا ناجی پیرامون وضعیت سلامتی خود گفت: همانطور که مطلع هستید به دلیل درگیری با بیماری سرطان روده بزرگ؛ شیمی درمانی شدم و خوشبختانه موفقیت آمیز بود، اما این روزها احساس ضعف می‌کنم. روحیه و انرژی بالایی دارم و همین روحیه باعث شد تا سرطان را شکست دهم و به امید خدا بهتر هم خواهم شد. بیشتر در خانه هستم و وقتم را با تماشای فیلم و سریال می‌گذرانم و به دلیل شرایط کرونایی امکان بیرون رفتن ندارم و ریسک نمی‌کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «رنگ خدا» پیرامون رضایت از وضعیت خود پس از دریافت چهار جایزه جهانی در عرصه بازیگری عنوان کرد: من تا آنجایی که باید زحمت می‌کشیدم کشیدم و خوشحالم که بازی من در فیلم‌ها مورد توجه قرار گرفته و جایزه‌هایی هم دریافت کردم. متاسفانه در ایران به هنر و هنرمند کمتر بها داده می‌شود. ۳۰ سال در ارتش خدمت کردم و در هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشتم، اما حالا فقط با مستمری بازنشستگی روزگار را می‌گذرانم. با این حال خدا را شکر زنده‌ام و نفس می‌کشم و امیدوارم شرایط برای همه بهتر شود.

وی پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری بیان کرد: این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا همه پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی تقریبا تعطیل هستند و من هم فعالیتی نداشتم. آرام آرام و با بهتر شدن شرایط باید کار کنم و تاکنون البته هنوز قراردادی نبسته‌ام و نیاز به زمان بیشتری دارم.

این بازیگر برنده خرس نقره‌ای از جشنواره برلین همچنین بیان کرد: بعضی از تهیه‌کنندگان خوش قول هستند و به محض تمام شدن کار به وعده‌های خود عمل کرده و دستمزدها را به موقع پرداخت می‌کنند، اما بعضی متاسفانه سر قول و قرارداد خود نیستند. چهار سال پیش در سریال «دیوار به دیوار» بازی داشتم، اما هنوز تهیه‌کننده دستمزدم را به من نداده است.

ناجی خاطرنشان کرد: در طی مدت بیماری بسیاری از دوستان و همکارانم به من سر زدند و احوالی پرسیدند و از همه آن‌ها سپاسگزارم. همیشه از خدا می‌خواهم شر این ویروس از سر همه ما کم کند و به روزهای عادی و بهتری برگردیم.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مردم IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    4 0
    خدارا شاکریم.همیشه سلامت باشید
  • حسن IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    10 0
    آرزوی سلامتی برای همه بیماران و خوشحالم از سلامتی این عزیز گرانقدر