توانمندیهای واحدهای تولیدی مازندران در نمایشگاه دبی ارائه می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران از برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یاسر امینی اظهار داشت: این نمایشگاه برای کشورهای جهان چنان ارزشمند بوده که امروزه اکسپوها را به سومین رویداد مهم دنیا، بعد از مسابقات جام جهانی فوتبال و بازیهای المپیک تبدیل کرده و نام المپیک فرهنگ و توسعه ملل را برای آن برگزیده اند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ که در نیمه دوم سال جاری در دبی برگزار می‌شود ۱۹۸ کشور دنیا در فضایی به مساحت ۴۴۰ هکتار حضور خواهند یافت که به سه منطقه پایداری، فرصت و تحرک تقسیم بندی گردیده و پاویون ایران در منطقه تحرک قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی ضمن بهره گیری از فرهنگ، هنر و تاریخ کشور طراحی شده و همچنین در یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی این نمایشگاه قرار دارد و از بین ۱۹۸ کشور جهان، جز هشت پاویون برتر شناخته شده که در این بین، غرفه‌های ۴ و ۶  پاویون ایران به معرفی فعالیت‌های صنایع کوچک اختصاص یافته و از فناوری مپینگ و هولوگرام برای معرفی این صنایع استفاده شده است.

امینی تصریح کرد: هدف از ارائه این غرفه‌ها به صنایع کوچک و متوسط، ارائه تصویری متفاوت از توانمندی‌های صنعتی ایران است به طوری‌که منجر به تغییر ذهنیت افکار عمومی دنیا نسبت به برند تجاری ایران شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اینکه قدمت دیرینه تجارت ایران با کشور امارات و همجواری جغرافیایی با آن کشور، فرصت بسیار ویژه ای برای واحدهای صنعتی دانش بنیان و واحدهای صادراتی استان است، خاطرنشان کرد: مازندران دارای توانمندی‌های خوبی در حوزه کالاها و برندهای تولیدی بوده که فرصت مناسبی است تا در این رویداد به خوبی معرفی شوند.

وی، حمایت مالی و معنوی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران را از واحدهای صنعتی استان جهت حضور در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، اعلام داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =