تیم ملی تکواندوی ایران از سد ژاپن گذشت

تیم ملی تکواندوی ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو توانست از سد میزبان عبور کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین از توکیو، بر اساس پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو و تایید کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای نخستین بار رقابت‌های تیمی مشترک تکواندو به صورت آزمایشی در بازی‌های المپیک توکیو برگزار می‌شود. تیم های ایران و چین موفق شدند از طریق رقابت‌های جام جهانی و هنرهای رزمی سهمیه حضور در این رویداد را بدست آورند و با اعلام فدراسیون جهانی تیم‌های ساحل عاج، روسیه و ژاپن نیز در این مسابقات حضور دارند.

چین، ساحل عاج و روسیه در گروه اول قرار دارند که در روز نخست (شنبه۲مرداد) هوگوپوشان چین و ساحل عاج با یکدیگر مبارزه کردند و چین با نتیجه ۶۵ بر ۴۲ به مرحله بعد راه پیدا کند. در روز دوم (یکشنبه ۳مرداد) نیز چین و روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که چین با نتیجه ۳۹ بر ۳۶به برتری رسید و راهی فینال شد.

ایران و ژاپن نیز در گروه دوم قرار دارند که ظهر امروز (دوشنبه ۴مرداد) ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که نبرد آنها با نتیجه ۵۲ بر ۳۱ به سود املی پوشان کشورمان خاتمه پیدا کرد تا تکلیف تیم صعود کننده از گروه دوم به فینال این دوره رقابت‌ها مشخص شود.

تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی به مصاف رقبای خود می‌رود. هدایت این نفرات برعهده وحید عبداللهی است.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =