قسمت اول سریال خاتون با بازی نگار جواهریان

قسمت اول سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان قرار است که توزیع شود. همزمان با سریال خاتون، سریال محبوب و تماشایی زخم کاری به پخش خود ادامه خواهد داد ولی سریال های جیران، قبله عالم و میدان سرخ خیلی زود به این دو سریال مطرح نمایش خانگی اضافه خواهند شد!

- قسمت اول سریال خاتون

چهل و هفتمین سریال نمایش خانگی تحت عنوان خاتون در سایت کول دانلود پخش و توزیع می شود. «خاتون» با بازی نگار جواهریان، داستانی زنی از زنان این سرزمین را روایت می‌ کند که روزی روزگاری برای زندگی جنگیده‌ اند. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی تک‌ تک ایرانی‌ ها جریان دارد و سریال تاریخی «خاتون» هم به داستانی در همین‌ باره پرداخته؛ روایت زیروبم‌ های خانواده‌ ای که اوایل شهریور ۱۳۲۰ قصه‌ شان آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌ شود.

تینا پاکروان در جدیدترین فعالیت هنری خود، با ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی با نام «خاتون» برگشته است. آخرین اثری که تینا پاکروان، نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را برعهده داشته، فیلم لس آنجلس تهران است که اثری پرمخاطب و پرفروش در سینمای ایران محسوب می شود.

شما می توانید قسمت اول سریال جذاب و تماشایی خاتون را به همراه سایر قسمت های آن در سایت به روز و جامع کول دانلود، در لینک زیر تماشا کنید.

لینک قانونی: دانلود سریال خاتون

بازیگران خاتون چه کسانی هستند؟

اشکان خطیبی در نقش «شیرزاد ملک» , بابک کریمی، بهناز جعفری در نقش «رعنا» , بیژن امکانیان، پژمان بازغی، رویا نونهالی، ستاره اسکندری، ستاره پسیانی در نقش «پروین» , سروش صحت، شبنم مقدمی در نقش «فخرالنسا» , غزل شاکری، مهران غفوریان در نقش «موسیو» , نگار جواهریان در نقش «خاتون» , هادی تسلیمی، مهران مدیری در نقش «جهانگیر روزبه»، میرسعید مولویان در نقش «رضا فخار»، ضا بهبودی در نقش «دکتر بوکوفسکی»، فرخ نعمتی در نقش «سرتیپ آریا»، شاهرخ فروتنیان در نقش «فریدون خان»، محمدرضا شریفی‌ نیا، بانیپال شومون، پانته‌ آ پناهی ها

قصه سریال «خاتون» از سال ۱۳۲۰ شروع می‌شود و داستان حول محور شخصیتی به نام «خاتون» با بازی نگار جواهریان می‌چرخد. همسر این کاراکتر «شیرزاد ملک» با بازی اشکان خطیبی شخصیتی نظامی است و «خاتون» از عملکرد ارتش در مقابل اشغال ایران توسط متفقین در جنگ جهانی دوم ناراحت است. در ادامه سریال، اتفاقاتی رخ می‌ دهد و وضعیت خانواده اصلی قصه در این دوران تغییراتی می‌کند. مهران مدیری نقش «جهانگیر روزبه» دایی «خاتون» را برعهده دارد. این کاراکتر که یک تاجر ثروتمند است و در هتل زندگی می‌کند، جزو شخصیت‌های مثبت سریال است و کاراکتری شوخ‌ طبع و خوش‌ مشرب دارد. «جهانگیر روزبه» که به عنوان «دایی جون انگلیسی» شخصیت «خاتون» معرفی شده، با انگلیسی‌ها و روس‌ها ارتباط دارد، اما جاسوس نیست و اتفاقا تا حدی نیز فرد وطن‌ دوستی محسوب می‌ شود.

- سریال زخم کاری

زخم کاری که در اواخر سال ۱۳۹۹ به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان، نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز به تولید شده است آدینه هر هفته از وبسایت کول دانلود پخش می شود.

قسمت اول سریال خاتون با بازی نگار جواهریان

جهت دانلود کامل و همه قسمت های پخش شده سریال زخم کاری به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال زخم کاری

بازیگران زخم کاری چه کسانی هستند؟

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، عباس جمشیدی ‌فر، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه ‌لقا باقری، مایده تهماسبی، سیاوش تهمورث، مرتضا امینی ‌تبار، سارا حاتمی، نیوشا علی ‌پور و مه‌یاس پازوکی

درباره موضوع و داستان این سریال

بن مایه داستان و موضوع زخم کاری بر امور ممنوعه  شکل گرفته است که به ‌تدریج روحِ قهرمان‌های او را فاسد می ‌کند. ولع، حرص، کشتن، کذب و البته میل به بزرگ ‌بودن در جای ‌جای این رمان خواندنی و جذاب نیروی مُحرکه قهرمان‌های اصلی اوست. اما در تاریکی و سایهی دیگران، آن زخم‌خوردگانِ ساکت بیکار ننشسته ‌اند و منتظر فرصت هستند. نویسنده رمانِ خود را با ریتمی سریع و در دلِ تهران روایت می‌کند و البته مکان‌هایی دیگر. اما محور تهران است و شاید ویلایی در شمال که نفرین اصلی آن‌جا رقم می‌خورد. بیست زخم کاری، تجربه‌ یک رئالیسمِ پُرشتاب، قرار است مخاطب را مجذوب خود کند.

در این میان به جز خاتون و زخم کاری که از محبوب ترین آثار امسال هستند، سریال های جذاب و تماشایی قبله عالم، جیران، و میدان سرخ نیز در لیست پخش تابستان ۱۴۰۰ قرار گرفته اند که شما می توانید با دنبال کردن وبسایت کول دانلود، از تاریخ پخش و همچنین لینک دانلود آن ها مطلع شوید. در ادامه این نوشتار سعی شده است که به بررسی، معرفی و ارایه لینک دانلود این آثار پرداخته شود.

- تنها سریال طنز و کمدی امسال؛ قبله عالم

در حالی که در مدت اخیر سریال های درام اجتماعی که پس زمینه عاشقانه یا بعضا سیاسی (مانند آقازاده) داشتند بیشتر تولید و همچنین مورد توجه قرار گرفتند، مدتی بود که شاهد سریال کمدی نبودیم. ولی قبله عالم یک اثر طنز است که قرار است به زودی زود به جمع سریال های در حال پخش امسال افزوده شود.

قسمت اول سریال خاتون با بازی نگار جواهریان

صفحه اختصاصی سریال قبله عالم در سایت کول دانلود، جهت درج اخبار، تیزر، زمان پخش و لینک دانلود:

دریافت لینک: دانلود سریال قبله عالم

سریال قبله عالم درباره چیست؟

داستان و موضوع قبله عالم در زمان قاجاریه رقم می خورد! ناصر الدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می ‌آید که دستمایه این اثر کمدی، فانتزی می شود. قبله عالم یک سریال طنز است که برآمده از اتفاق‌ های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار می باشد.   شنیده ها حاکی از این است که سریال پیرامون دوران قاجار می باشد و احتمالا به حرمسرا های شاهان قاجاری نیز شاید بپردازد!

بازیگران قبله عالم چه کسانی هستند؟

پژمان بازغی، حامد کمیلی، سام درخشانی، شقایق دهقانی، هادی کاظمی از جمله مهم ترین هنرمندانی هستند که در این اثر کمدی حضور دارند.

- سریال اکشن میدان سرخ

صفحه اختصاصی سریال اکشن میدان سرخ در سایت کول دانلود، جهت درج اخبار، تیزر، زمان پخش و لینک دانلود:

دریافت لینک: سرچ در سایت کول دانلود

بازیگران میدان سرخ چه کسانی هستند؟

امیرحسین آرمان (در نقش ساعد) , بهرام افشاری (در نقش پیام مکین) , حمید فرخ نژاد (در نقش پاپ) , رضا یزدانی (ِدر نقش گروچُف) مهتاب کرامتی (در نقش اعلا) , مسعود کرامتی (در نقش کاویان) , علی مصفا (در نقش تورج مبینی)   , کاظم سیاحی (در نقش گارو) , آرمین رحیمیان (در نقش ابی) , بهدخت ولیان (در نقش افرا) , امید روحانی  (در نقش دکتر فیض)

در این سریال امیرحسین آرمان - بهرام افشاری - حمید فرخ نژاد - مهتاب کرامتی - آرمین رحیمیان به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان و موضوع میدان سرخ؟

گرچه هنوز عوامل سازنده، از توضیح بیشتر و ارایه خلاصه داستانی امتنا کرده اند ولی از تم و فضای کار این گونه برداشت می شود که این سریال یک اثر اکشن، هیجانی می باشد که درباره یک باند خلافکار سری می باشد که اقدامات غیرقانونی انجام می دهند.

 – سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی

جدیدترین اثر حسن فتحی با نام جیران که مطابق انتظارات و کارهای اخیر وی یک اثر تاریخی / درام می باشد با تکمیل مراحل تولید، به زودی پخش خواهد شد!

به گفته منتقدین و کارشناسان، جیران مهم ترین و محبوب ترین سریال امسال خواهد بود. باید دید که با پخش این سریال، توقع ها و انتظاراتی که از این اثر می رود تا چه حد محقق خواهد شد. ولی همه شنیده ها حاکی از این است که ما در این اثر با بهترین و با کیفیت ترین کار حسن فتحی روبرو خواهیم بود.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539464