.

"علی آذرخش" ضمن ارسال عکس‌های زیر نوشته است: روستای آبگرم میراحمد از توابع روستای عالی حسینی استان بوشهر است این روستای داری چند چشمه آبگرم است که یکی از آنها به علت عدم رسیدگی موسئولین استان 10ها نفر را به کام مرگ کشانده است چرا کسی به فکر این نیست که اینجا را کمی سر و سامان دهد؟ آیا نمی توان این مکان زیبا را با امکانات به جایی دیدنی تبدیل کنند؟

 

روستای آبگرم میراحمد

روستای آبگرم میراحمد

روستای آبگرم میراحمد

روستای آبگرم میراحمد

روستای آبگرم میراحمد

شما هم می‌توانید سوژه​هایی را که تصور می​کنید مناسب است در قالب عکس، گزارش، مقاله و مصاحبه منتشر شود به آدرس shoma@khabaronline.ir ایمیل کنید.

 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی آذرخش US ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
    3 0
    سلام من علی آذرخش هستم که این عکس ها را ارسال کرده است اگر امکان دارد عنوان آن را به "این مکان جان 10ها نفر را گرفته است"شاید کسی پیدا شد اینجا را سرو سامان دهد چند سال پیش یک مینی بوس پر از زن و بچه در اینجا غرق شدن یک پدر هم جلوی چشم خودش پسرش را دید که غرق شد.13فروردین گذشته نیز یک نفر غرق شد برادرش به کمکش رفت که برادرش را نیز با خود به زیر آب برد که هر دوی آنها غرق شدند.چندین نفر دیگر هم غرق شدند
    • شیخ حسن IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
      0 1
      سلام به تمام بازدیدکننده ازاین سایت. علی اقای اذرخش اولا تشکرکه اقدام به ارسال عکس از روستای ما نمودی.لیکن نکته قابل تامل اینکه روستای ابگرم میراحمد از توابع عالی حسینی نمی باشد .دوما تعداد کشته شده گان در چشمه اب گرم میراحمد بیبش از این تعداد می باشد.بهتر اینکه با مشورت اهالی و کسانی که کاملا از این مطالب اگاهی و دانش کافی داشتن .اقدام به چنین کاری می نمودی با تشکر حسن حیدری .روستای آبگرم میراحمد
  • علیرضا تیموری IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    1 0
    با تشکر از آقای آذرخش واقعا حرف دل همه مردم منطقه را زده اند ولی کو گوش شنوا البته تعداد کسانی که در این مکان غرق شده اند بسیار ببشتر بوده ولی کو از همت مسولان اصلا اینجا هیچ مسوولی جوابگو نیست در واقع آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.
  • روستای آباد تنگستان IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    3 0
    از مدیرمحترم سایت خبر آنلاین بخاطر خبرهای استانهای جنوب کشور و انعکاس آن تشکر می کنییم
  • الناز IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    2 2
    اگر میخواستیمم بیایم منصرف شدیم بااینهمه آمار غرق شدگی
    • مرتضی حیدری IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      1 0
      شما نترسین هینا مشکلاتو گفتن
  • محمد US ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    2 0
    با تشکر از خبر انلاین ...باید گفت متاسفانه هر چند وقت ما از این منطقه دیدنی خبر متاٍثر کننده میشنویم که مسئولین هم خیلی راحت نگاه میکنند...تا کی باید نشست و افسوس خورد شاید فردا جان یکی از مسولین در خطر بیفتد همه چیز درست شود؟