آغاز موج تمام عیار کرونا در جنوب غرب خوزستان/ ظرفیت بیمارستان طالقانی آبادان تکمیل شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز موج تمام عیار کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان (شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان) خبر داد.

شکراله سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: متاسفانه هشدارهای ارائه شده در زمینه ی رعایت پروتکل های بهداشتی جدی گرفته نشد و نتیجه‌ی آن افزایش بار بیماری و مرگ و میر در منطقه است.

وی با تاکید دوباره بر آغاز موج تمام عیار کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان، افزود: در حال حاضر فشار روانی و جسمانی کارکنان بهداشت و درمان مضاعف شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷۷ مورد جدید از ابتلای افراد به کووید ۱۹ در منطقه جنوب غرب خوزستان به ثبت رسید که از این تعداد ۱۵۳ نفر مربوط به آبادان، ۷۰ نفر مربوط به خرمشهر و ۵۴ نفر مربوط به شادگان هستند.

سلمان زاده؛ یادآور شد: از ۲۷۷ مورد جدید ثبت شده، ۲۴۷ نفرشان ( آبادان ۱۳۵ نفر، خرمشهر۶۱ نفر و شادگان ۵۱ نفر) به صورت سرپایی هستند.

وی گفت: طی روز گذشته نیز ۴۱ مبتلای به کرونا بستری و ۳۰ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی افزود: متأسفانه ۲ نفر دیگر (یک نفر آبادانی و یک نفر شادگانی) نیز به اثر ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ فوت شدند.

به گفته ی وی؛ در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۲۲۰ نفر هستند.

وی تصریح کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۲۱۵ هزار و ۸۸۰ مورد مراجعه سرپایی داشتیم که از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۵۸ نفرشان در بیمارستان بستری و ۱۱هزار و یک نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =