محرم نویدکیا : شانس قهرمانی پرسپولیس دست خودش است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:برای بازی فردا با استقلالی بازی داریم که با مجیدی کیفیت بهتری دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان مقابل استقلال در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: فردا بازی آخر و سرنوشت‌ساز است. شانس ما نسبت به رقیب کمتر است ولی دلم می‌خواست سپاهان هفته به هفته بازی خودش را انجام دهد. سالی که گذشت تجربه خوبی برایم بود. روزهای سختی داشتم. روزهایی داشتم که شاید با آرامش بیشتر توانستم مسائل سپاهان را اداره کنم ولی در کل برای بازی فردا با استقلالی بازی داریم که با مجیدی کیفیت بهتری دارد. از نظر هجومی خیلی خوب هستند و نتایج خیلی خوبی رفتند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: این نشان می دهد سال های آینده رقبای بیشتری در کنار هم خواهیم بود.حریف فردا ما  تیم خیلی خوبی است و از زمان حضور مجیدی گل های زیادی زدند. خیلی از بازی ها را چه در خانه و چه در بیرون از خانه بردند. این نشان می دهد به کیفیت فوق العاده ای رسیده اند و می دانند در زمین دنبال چه هستند. تیم ما هم تا الان شرایط خوبی داشته و فکر می کنم بازی جذاب و سنگینی باشد. امیدوارم هر تیمی شرایط بهتری داشت، از موقعیت های خودش استفاده کرد و بازی جسورانه تری انجام داد به سه امتیاز برسد. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم.

نویدکیا در مورد اینکه در روزهای اخیر صحبت از بازی جوانمردانه مطرح شده و سرمربیان استقلال و پیکان اعلام کردند با شرافت بازی می کنند، گفت: به این موضوعات خیلی اعتقاد ندارم. مطمئنم هیچ سرمربی وبازیکنی دلش نمی خواهد بازنده باشد. قطعا هر 4 تیم به خاطر شخصیت خودشان و مسائل حرفه ای با تمام وجود بازی می کنند. تمام تلاشمان را می کنیم که بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم. بقیه مسائل برایم اهمیت ندارند.

وی در مورد اینکه سپاهان چقدر شانس قهرمانی دارد، عنوان کرد: شانسمان کم است چون همه چیز دست خودمان نیست. تجربه خیلی خوبی برای آینده بود که اگر کارم را ادامه دادم با دقت بیشتری برنامه ریزی کنم و شرایطی فراهم کنم که کار به روزهای آخر نکشد. قطعا شانس قهرمانی پرسپولیس دست خودش است. شرایط ما نسبت به آن ها کمی پایین تر است ولی ما کارمان را ادامه می دهیم. برایم این مهم است که بازیکنانم هفته به هفته کارشان را به نحو احسن ادامه بدهند.

نویدکیا در خصوص برنامه ریزی سپاهان برای فصل آینده گفت: با اغلب بچه ها صحبت کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم. خیلی به تغییرات زیاد اعتقادی ندارم. امسال هم اوایل کار بحث هایی پیش آمد، خیلی از بازیکنان را امیرقلعه‌نویی به تیم اضافه کرده اما بارها گفته ام به این مسائل خیلی اعتقاد ندارم. مطمئنم بازیکن می خواهد بهترین کیفیتش را نشان بدهد. با مسئولان باشگاه صحبت کردم که تا جایی که می شود شاکله تیم را حفظ کنیم. احتمالا دو سه بازیکن ما به اروپا می روند. هرکدام که ماندند خیلی خوشحال می شوم اگر نه، نفرات جایگزین انتخاب می کنیم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: امیدوارم سازمان لیگ به ما برنامه بدهد. من نمی دانم باید چند روز به بچه های تیمم استراحت بدهم و چند روز دیگر باید تمریناتمان را شروع کنیم، این مهمترین دغدغه من است. برایم مهم نیست که مسابقات چند روز یکبار برگزار می شوند. اگر برنامه داشته باشم با خیال راحت تر برای تیمم و آینده برنامه ریزی کنم.

وی در مورد اینکه  خیلی ها به خاطر ادبیات محترمانه اش از او تعریف کرده و حتی محمد مایلی کهن از حضورش روی نیمکت سپاهان تمجید کرده، گفت: او استاد من است و از او ممنون هستم. آقای مایلی کهن به من محبت داشته اما منصفانه این است که کار خاصی نکردم. دلم می خواهد واقعیات فوتبال و آنچه که می بینم را همیشه بگویم. خیلی مواقع از تیمم دفاع کردم چون خوب بازی کرد. گاهی وقتی تیمم خوب نیست، دلم نمی خواهد حرف های عامیانه بزنم. دلم می خواهد آنچه که می بینم و درست است را بگویم. بچه ها هم در یک سال گذشته من را خوب شناختند. به آن ها می گویم که خوب بودند با بد، مشکلی بابت این موضوعات ندارم. کار خاص دیگری انجام ندادم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه در صورت عدم قهرمانی تیمش چه پیامی برای هواداران دارد، عنوان کرد: هواداران در این یک دو سال در استادیوم ها نبودند و این شرایط واقعا سخت است. می دانم هواداران سپاهان روزهای سختی را گذرانده اند.آنها در خانه و پای تلویزیون استرس بیشتری داشتند. می دانم خیلی از من حمایت کردند و خوشحالم تا جایی که در توانم بود تیم را به بهترین نحو با کمک همکاران اداره کردم و در این کار تا حدودی موفق بودیم. سعی می کنم روز به روز شرایط سپاهان را بهتر و بهتر کنم.

نویدکیا افزود: در اوایل کار بحث هایی بود که با این روش در فوتبال ایران نمی شود رو به جلو رفت و تا وقتی با داوران و تیم های دیگر بحث نکنی به جایی نمی رسی، اما من با این دیدگاه می خواهم زندگی کنم. به مسئولان باشگاه هم گفتم هر روزی احساس کردند دیدگاه من کمکی به فوتبال سپاهان نمی کند با کمال میل کنار می روم تا نفر بعدی که بهتر از من می تواند این کار را انجام بدهد ولی دلم می خواهد تا روزی که هستم همین روش را ادامه بدهم.

وی تصریح کرد: سال فوق العاده و سختی بود. این فصل نزدیک به 11 ماه طول کشید که برای بچه های ما خیلی بیشتر بود چون بعد از اتمام لیگ به لیگ قهرمانان آسیا رفتیم و دوباره به لیگ برتر خودمان برگشتیم. امیدوارم در سال جدید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. فوتبال ما به خصوص در مسائل انضباطی کمبودهایی دارد که در تیم ما هم وجود دارد. اگر واقع بینانه نگاه کنیم؛ ببینیم نیمکت تیم ها و بازیکنان درون زمین چقدر اخطار گرفتند. اگر میانگین بگیریم کمی بیش از حد است و این کار کمیته انضباطی را سخت تر می کند. اگر می خواهیم به جایی برسیم نباید کدخدا منشی باشد. امیدوارم قاطعانه تصمیم بگیریم تا مسیرمان بهتر رو به جلو برود. امیدوارم همه موفق باشند.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 0
    تنها مربی دوستداشتنی لیگ ولی تیمتون قهرمان نمی شود