۰ نفر
۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
«خواب ابراهیم» آنلاین اکران می‌شود

مستند «خواب ابراهیم» از محصولات بنیاد سینمایی فارابی به کارگردانی محمود کریمی آنلاین اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، اکران آنلاین فیلم مستند خواب ابراهیم از محصولات بنیاد سینمایی فارابی به کارگردانی محمود کریمی از دوشنبه ۱۱ مرداد ماه آغاز می‌شود.

این مستند که پیش‌تر در گروه «هنر و تجربه» به نمایش درآمد، مراحل ساخت فیلم چ ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا را به تصویر کشیده و این کارگردان را در فرآیند ساخت این فیلم سینمایی در مرکز توجه خود قرار می‌دهد. سازندگان این فیلم تلاش کرده‌اند که از سیاق دیگر فیلم‌های پشت‌صحنه فاصله بگیرند تا این اثر در قامت یک مستند مستقل ظاهر شود.

مستند خواب ابراهیم، محصول سال ۱۳۹۲ بنیاد سینمایی فارابی است و به کارگردانی محمود کریمی و تهیه‌کنندگی مهدی کریمی تولید شده است.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از گروه تصویربرداران: محمود کریمی، سعید جعفریان، مهدی کشاورزی، مهرداد دعوت‌خواه، سیداحسان محمدی، تدوین: محمود کریمی، صداگذاری: مهدی جمشیدیان، تصحیح رنگ: محراب مشهدبان، محصول بنیاد سینمایی فارابی.

در خلاصه روایت این فیلم آمده است: ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت فیلم چ این بار به سراغ زندگی شهید چمران رفته و فیلم خواب ابراهیم به سراغ خواب و خیال حاتمی‌کیا.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =