آغاز طرح تابستانه کتاب قزوین با ۲۰درصد تخفیف

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از آغاز طرح تابستانه کتاب در کتابفروشی های قزوین با ۲۰درصد تخفیف از ۹مرداد ماه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی،مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین  گفت: ۱۰کتابفروشی استان قزوین در هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها شرکت کرده اند.

او با بیان اینکه این طرح با مشارکت ۱۰کتابفروشی استان قزوین در استان آغاز شده، اظهار کرد: طرح تابستانه کتاب از شنبه ۹مرداد تا ۱۵مرداد به مدت ۷روز در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان قزوین ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰درصد تخفیف از کتاب ‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

اسماعیای خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یارانه این دوره نسبت به دوره های قبل ۵۰درصد اقزایش داشته است، پس سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۳میلیون ریال است.

او افزود: کتابفروشی‌های قزوین که در این طرح شرکت کردند شامل فروشگاه پویا کتاب در میدان عدل، هنر و کتاب در خیابان فردوسی، کتابسرای علامه در چهارراه نادری، کتابسرای مینوی خرد در چهارراه پادگان، فطرس در شهر محمدیه، رخداد در میدان عدل، پاتوق کتاب در خیابان نادری جنوبی، کانون توحید در خیابان شهدا، شهر کتاب در بلوار نخبگان و خانه کتاب اوستا در خیابان غفاری مجتمع برهان می باشند.

اسماعیلی ادامه داد: در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان گفت: با اجرای طرح تابستانه کتاب، علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شدند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها نیز باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =