آخرین نوسانات ارزی/ قیمت لیر در یک سال اخیر چقدر تغییر کرد؟

قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته ۴۱۰ تومان افزایش یافت و از ۲۶ هزار تومان فراتر رفت اما در ساعات اخیر کمی عقب نشست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر دلار آمریکا در ظهر امروز به بالاترین قیمت خود که ۲۶ هزار و ۹۹۴ تومان بود رسید و در ساعات اخیر با کاهش چشمگیر قیمت ها به کانال ۲۵ هزار تومانی بازگشت و در حال حاضر ۲۵ هزار و ۸۵۳ تومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته ۰.۹۹ درصد گران شده است و در یک هفته اخیر نیز هزار و ۱۴۴ تومان و یا به عبارتی ۴.۶۲ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. گفتنی است که هر دلار آمریکا در مدت مشابه سال گذشته ۵ هزار و ۵۱ تومان ارزان تر معامله می شده است.

در میان سایر ارزهای موجود در بازار یورو نیز از افزایش قیمت ها در ۲۴ ساعت گذشته در امان نمانده است و این ارز با افزایش قیمت ۸۱۱ تومانی نسبت به روز گذشته در حال حاضر به قیمت ۲۹ هزار و ۶۴۸ تومان رسیده است؛ گفتنی است که هر یورو در یک هفته اخیر ۸۷۴ تومان گران شده است و این ارز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵ هزار و ۸۴۶ تومان گران تر خرید و فروش می شود.

آخرین نوسانات ارزی/ قیمت لیر در یک سال اخیر چقدر تغییر کرد؟

لیر ترکیه اما که یکی دیگر از ارزهای پرکاربرد در نزد ایرانیان است در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت ۷۰ تومانی را تجربه کرده است و در حال حاضر به قیمت ۳ هزار و ۶۰ تومان رسیده است و در یک هفته اخیر نیز این ارز افزایش قیمت ۱۷۰ تومانی را تجربه کرده است و اما قیمت این ارز در نسبت با مدت مشابه سال گذشته ۳۳۲ تومان کاهش داشته است.

پوند انگلیس نیز امروز با افزایش قیمت ۴۹۱ تومانی به قیمت ۳۶ هزار و ۲۲۷ تومان رسیده است که البته از قیمت ۳۷ هزار و ۷۸۰ تومان که بالاترین قیمت امروز بوده است کمی عقب نشسته است؛ این ارز در یک هفته اخیر هزار و ۹۸۵ تومان گران شده است و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز ۵ هزار و ۵۲۱ تومان افزایش قیمت داشته است.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =