۱ نفر
۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
اخراج دو گرجی از المپیک 2020 توکیو

دو جودوکار گرجستانی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از المپیک اخراج شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین؛ سخنگوی کمیته المپیک ژاپن روز شنبه گفت دو جودوکار مرد اهل گرجستان به دلیل خروج از دهکده ورزشکاران برای گشت و گذار و نقض پروتکل‌های COVID-۱۹ از بازی‌های المپیک توکیو اخراج شدند.

به گفته کمیته برگزاری، این اولین بار است که از زمان شروع بازی‌ها در ۲۳ ژوییه، اعتبار شرکت کنندگان در المپیک سلب می‌شود. به گفته سخنگوی این کمیته، این دو ورزشکار وازا مارگلاشویلی و لاشا شوداتواشویلی هستند.

در قوانین مربوط به شرکت کنندگان در المپیک آورده شده است که ورزشکاران باید فقط محل اقامت خود را برای رفتن به مکان‌های رسمی بازی‌ها و مکان‌های محدود دیگری که در برنامه فعالیت خود مشخص کرده‌اند ترک کنند.

بر اساس کتاب بازی‌ها که در آن هشدارهای درباره لغو موقت یا دائمی و رد صلاحیت به عنوان مجازات احتمالی برای متخلفان ذکر شده است، ورزشکاران از قدم زدن در شهر و بازدید از مناطق توریستی، مغازه‌ها و رستوران‌ها محروم هستند و نباید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مارگولاشویلی یک‌شنبه گذشته در فینال ۶۶ کیلوگرم مقابل هیفومی آبه ژاپنی شکست خورد، در حالی که شوداتواشویلی در فینال ۷۳ کیلوگرم روز دوشنبه برابر شوهی اونو شکست خورد.

یک گزارش رسانه‌ای می‌گوید این دو جودوکار سه‌شنبه شب در حالی که لباس تیم گرجستانی خود را پوشیده بودند در حال عکس گرفتن در نزدیکی برج توکیو با چند نفر دیگر بودند.

بیشتر بخوانید: قلی‌زاده با پاس گل فیکس شد

253 25

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =