۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
چرا وزیر حتما باید با بنز رفت و آمد کند؟

مرتضی طلایی از چهره های سیاسی اصولگرا بر این باور است که باید هدف‌گذاری این باشد دولتمردان را به کف جامعه بیاوریم.

مرتضی طلایی، چهره سیاسی اصولگرا در بخشی از گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: مدیرانی باشند که در کشور و در بین مردم زندگی می کنند و با موتور و اسنپ و تاکسی و مترو و اتوبوس تردد می کنند، ما اینها را روی چشمانمان می گذاریم.

»»بیشتر بخوانید؛

طلایی: رئیسی اهل بده بستان نیست /دولت سایه در ایران جواب نمی دهد

چرا وزیر حتما باید با بنز رفت و آمد کند؟

وی گفت: ما رئیس جمهور و وزیری می خواهیم که در بین مردم زندگی کند، یکی از بزرگترین جفاهایی که در حق انقلاب و اسلام و کشور و ملت شده، همین مسئله بود که ما با یک فضای بعضا تقدس ایجاد کردن برای عده ای، دیوار ایجاد کردیم. اگر فلانی وزیر است، وزیر باشد ولی با موتورش رفت و آمد کند.

طلایی تاکید کرد: چه کسی گفته که باید با بنز رفت و آمد کند؟ وزیر نوکر مردم است، رئیس جمهور، نوکر مردم است، بنده به عنوان یک شهروند بالاتر از مقام و شان نوکری برای دولت قائل نیستم. ما مردم دائما خودمان را کوچک می کنیم و آنها را بزرگ کرده ایم. اگر مردم آنها را تحویل نگیرند و به آنها بها ندهند آنها مجبور می شوند مثل مردم زندگی کنند.

رئیسی رئیس جمهوری است که با مردم زندگی می کند

این چهره اصولگرا گفت: رئیسی رئیس جمهوری است که با مردم زندگی می کند. ابتدا باید هدف گذاری کرد و در آن مسیر حرکت کرد. اگر هدف گذاری‌مان این باشد که دولتمردان را کف جامعه بیاوریم حتما این گونه می‌شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540774

برچسب‌ها