گازسوز شدن ۱۳۰۰ خودروی عمومی در استان یزد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: از ابتدای طرح دوگانه سوز شدن خودروهای عمومی تاکنون تعداد ۱۲۷۳ خودرو در سطح استان رایگان دوگانه سوز شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، عبدالرضا انتظاری گفت: از ابتدای اعلام طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروها تاکنون ۱۲۷۳ خودروی عمومی در سطح استان به صورت رایگان دوگانه سوز شدند و ۲۶۴ خودرو نیز در نوبت گاز سوز شدن قرار دارند.

وی افزود: طی پیگیری‌های بعمل آمده در حال حاضر تعداد ۶ کارگاه فعال در زمینه دوگانه سوز کردن و نصب کیت بر روی خودروهای عمومی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

مدیر منطقه یزد تصریح کرد: متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور به آدرس تارنمای gcr.niopdc.ir مراجعه و نسبت به ثبت کدملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات خود و مشخص کردن نزدیک‌ترین کارگاه و زمان مراجعه خود در این سامانه اقدام کنند.

انتظاری ادامه داد: در حال حاضر توزیع گاز طبیعی سی ان جی در سطح منطقه یزد از طریق ۴۷ باب جایگاه فعال صورت می‌پذیرد.

وی بر لزوم نگاه ویژه درباره رشد و توسعه این صنعت توسط مسئولان تأکید کرد و اظهار داشت: این سوخت هم از نظر اقتصادی و مقرون به صرفه بودن و هم از نظر کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =