نامه اعضای سابق فرقه رجوی به دادستان دیوان کیفری بین المللی درباره جنایات منافقین

ایرنا نوشت:تعدادی از اعضای سابق فرقه رجوی در نامه‌ای به دادستان دیوان کیفری بین‌المللی خواستار پیگیری تظلم‌خواهی از جنایات فرقه رجوی علیه خود در محاکم ملی و بین‌المللی تا اجرای کامل عدالت شدند.

تعدادی از اعضای سابق فرقه رجوی در نامه‌ای به کریم خان دادستان دیوان کیفری بین‌المللی نوشتند: این حکم دادگاهی است که تعدادی از ما اعضای سابق فرقه رجوی در آن طرح دعوا کردیم و در صدد هستیم تا این تظلم‌خواهی را در محاکم ملی و بین‌المللی تا اجرای کامل عدالت دنبال کنیم. /

در این نامه آمده است: ما امضاکنندگان ذیل این نامه، جنایات فرقه رجوی علیه خود را با رفتارهایی همانند به بردگی گرفتن، حبس کردن، شکنجه و صدمات شدید جسمی، رنج عظیم و آسیب‌های جبران‌ناپذیر روحی، برده‌گیری جنسی و... به عنوان مصادیقی روشن از ماده ۷ اساسنامه دیوان کیفری بین‌المللی تحت عنوان جنایات علیه بشریت در نظر گرفته‌ایم.

امضاکنندگان این نامه خطاب به دادستان دیوان کیفری تصریح کردند: از جنابعالی درخواست می‌کنیم سران این فرقه را که آزادانه در خاک اروپا به رفتارهای فرقه‌گرایانه و ناقض حقوق بشر خود ادامه می‌دهند تحت تعقیب قرار دهید تا با اجرای عدالت و جلوگیری از بی‌کیفرمانی این جنایتکاران، ضمن جبران بخشی از خساراتی که در طول سال‌های اسارت بر ما وارد شده است موجبات نجات صدها نفر از دوستانمان که در حال حاضر در بند آن فرقه در اسارتگاهی در کشور آلبانی گرفتار هستند فراهم شود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541196

برچسب‌ها