توسعه زیر ساخت های تاسیسات برقی در بندر امیرآباد

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از توسعه زیر ساخت های تاسیسات برقی بندرامیرآباد با هدف تامین انرژی الکتریکی پایدار و با کیفیت مطلوب در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران؛ محمدعلی اصل سعیدی پور اظهار داشت: مراحل مطالعاتی طرح توسعه زیرساخت های برقی بندرامیرآباد توسط شرکت مشاور تکمیل و به زودی ، این پروژه با انتخاب پیمانکار وارد فاز عملیاتی خود می شود.
وی هزینه اجرای این پروژه را ۸۶۰ میلیارد ریال با تأمین از منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد و گفت: با اجرای این پروژه ظرفیت و توان شبکه توزیع نیروی برق کنونی ، جهت پاسخ گویی به نیاز های توسعه ای بندرامیرآباد افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.
مدیرکل بندرامیرآباد بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه موجود و برق رسانی به سرمایه گذاران جدید در ناحیه عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی با توجه به روند رو به رشد بندر، پخش متناسب بار شبکه توزیع نیروی برق موجود ، پایداری برق مصرفی محوطه های عملیاتی در تمامی فضاهای بندر و  تامین روشنایی محوطه پیرامونی بندرامیرآباد را بخشی از دستاوردهای اجرای این پروژه برشمرد.
سعیدی پور در پایان  با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های تاسیساتی و پست های توزیع مناسب ، جهت برق رسانی به تجهیزات و سرمایه گذاران متناسب با اهداف طرح جامع بندر صورت می گیرد یادآور شد با مداقه در تمام برنامه ریزی ها ، تسریع در دستیابی به چشم انداز توسعه ای بندرامیرآباد در فاز نهایی به عنوان  اهداف اصلی در تصمیم گیری ها به شمار می آید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =