تهران گرم‌تر می‌شود/ بارندگی‌ها تا کی ادامه دارد؟

میزان نوشت: یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی گفت: امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل ،زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، اصفهان، یزد، شمال سمنان، قم، البرز، مازندران و غرب گلستان در جنوب، جنوب سیستان وبلوچستان، جنوب غرب کرمان، شمال شرق فارس، شرق کهگیلویه و بویر احمد برای بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت، حتی در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک رانیز شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای فردا چهارشنبه مازندران، ارتفاعات گلستان و در ارتفاعات البرز مرکزی برای قزوین، البرز، تهران و سمنان همچنین استان‌های واقع درارتفاعات زاگرس مرکزی و برخی استان هایی، چون یزد، اصفهان، کرمان، شمال و شرق فارس فردا بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

طی چند روز آینده در شمال شرق و مرکز کشور وزش بادهای شدید به ویژه منطقه زابل، خراسان جنوبی، جنوب سمنانف تهران، اصفهان، قم ومرکزی که منجر به کاهش دید در راه‌های مواصلاتی این مناطق خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی گفت: از پنجشنبه تا شنبه در اکثرمناطق کشور جوی پایدار را شاهد خواهیم بود.

گودرزی گفت: در چند روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران گفت:برای تهران امروز بعد از ظهر وزش بادهای شدید، رگبار و رعد و برق را شاهد خواهیم بود. بیشینه دما امروز تهران ۳۳ درجه خواهد بود، همچنین روند دمایی در روزهای آینده نیز افزایشی خواهد بود.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =