وضعیت سفید عملکرد بندرامیرآباد در بحران کرونایی

مدیرکل بنادر ودریانوردی امیرآباد گفت؛ تلاش شبانه روزی سبب خنثی سازی تأثیر شیوع ویروس منحوس کرونا بر فرآیند اجرایی بندرامیرآباد شده است.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران؛ محمدعلی اصل سعیدی پور اظهارداشت: در شرایطی که کشور و منطقه با ویروس منحوس کووید-۱۹ دست و پنجه نرم می کند و فعالیت اغلب بخش ها از جمله بخش خصوصی تحت تأثیر مستقیم این بیماری قرار دارد بندرامیرآباد با فعالیت شبانه روزی خود می کوشد تا در تأمین کالاهای اساسی مردم وقفه ای ایجاد نشود.
وی در توصیف وضعیت کنونی اقتصاد دنیای متأثر از کرونا گفت این ویروس قدرت های بزرگ اقتصادی جهان را وارد جنگ تمام عیار تجاری کرد که نتیجه آن نارضایتی و ناامیدی مردم کشورها را در پی داشت ولی جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان داخلی و انجام مراودات دریایی به عنوان یکی از پایه‌های اقتصادی خود توانست از طریق بنادر از جمله بندرامیرآباد در حوزه دریای خزر ، کالاهای اساسی کشور را تأمین کند.
وی با تأکید بر  حفظ پایداری و کاهش پیامدها و مخاطرات ناشی از اپیدمی کرونا در بندرامیرآباد ، بازدید مستمر روزانه از اماکن عملیاتی بندری و شرکت های اپراتور، الزام شرکت هایخدمات دریایی و بندری به تامین اقلام بهداشتی و حفاظت فردی ، تدوین شیوه نامه بهداشتی پاس کشتی ها با همراهی معاونت های دریایی و بندری جهت سهولت در ورود کشتی از کشورهای درگیر کرونا را بخشی از اقداماتی برشمرد که بندرامیرآباد در جهت مقابله با این ویروس انجام داده است.
سعیدی پور با اطمینان خاطر دادن به هموطنان جهت تداوم عملیات دریایی و بندری و تخلیه کالاهای اساسی در بندرامیرآباد ،  ابراز امیدواری کرد با رعایت استانداردهای بهداشتی و پروتکل های ایمنی ، شاهد فروکش کردن این بیماری در تمام نقاط کشور و رونق اقتصاد در شقوق مختلف تجاری باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =